Rode Vauxhall VX220 - 2001 - 170.000 km

Je auto te koop aanbieden.
Gesloten
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Rode Vauxhall VX220 - 2001 - 170.000 km

Bericht door TissiRS »

Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn Vauxhall VX220 te verkopen. We rijden er minder mee dan we hadden gehoopt en ik heb besloten mijn jongensdroom uit te laten komen. Daarom heb ik de VX220 vervangen voor een Porsche 911. Ik zie de VX220 daarom liever naar iemand gaan die er meer van kan genieten. De auto heeft de afgelopen 2 jaar altijd in een garage gestaan aan een druppellader.

Het is een rode VX220 uit 2001 is in mijn bezit sinds 2012 en heeft inmiddels ongeveer 105.000 mijl (170.000 km) gelopen. De auto is motorisch in onderhoud geweest bij OPC in Oosterhout, waar ik onder meer preventief de distributieketting heb laten vervangen. Daarnaast heb ik zelf onder meer de radiator vervangen door een geheel aluminium exemplaar (Elise-Shop) en zijn de siliconen slangen vervangen. De remschijven rondom zijn circa 10.000 km oud evenals de CL RC5+ remblokken.

Tevens heb ik de VX220 voorzien van nieuwe kuipstoelen (namaak Corbeaus), een harness bar en Schroth FE gordels (de originele gordels zijn aanwezig). Deze heb ik toegevoegd omdat ik door mijn smalle postuur rond gleed in de originele stoelen. Bij de auto komen ook een carbon hardtop, ongeverfde hardtop en intercom set. De auto heeft ook een Terratrip intercom set omdat ik de VX220 voor ontspannen communicatie tijdens langere ritten.

De auto heeft helaas afgelopen zomer in Schotland kennis gemaakt met een klein hertje welke net naast de linker koplamp op de voorclam is geland. Deze schade is gerepareerd. Daarom bijgevoegd tevens een foto van zowel de schade als na reparatie.

De vraagprijs bedraagt voor het Speedster forum EUR 8.750 en is niet bedoelt voor testpiloten met de wens om eens een ritje te maken in een sportwagen.

Voor meer info zie tevens de Marktplaats advertentie.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door TissiRS op 08 feb 2015 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Re: Rode Vauxhall VX220 - 2001 - 170.000 km

Bericht door speedokus »

Jammer dat je hem nu al wegdoet, er zijn er al te veel te koop naar mijn mening, maarja een porsche 911 is ook niet niks.
Het is een hele mooie prijs, en ik hoop dat je hem snel verkoopt.
Tip gelijk de nieuwe eigenaar om zich aan te sluiten op het forum.
Heel veel succes met de verkoop.
grt Speedokus.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Re: Rode Vauxhall VX220 - 2001 - 170.000 km

Bericht door TissiRS »

Kan een slotje op, de auto is verkocht.
Gesloten