Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
H@nkie
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 mar 2014 20:42
Locatie: Amersfoort

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door H@nkie »

Hey guys!.. Men Duitse vriend is vandaag geweest.. Serieuze intresse, hij gaat onderzoeken wat de kosten zijn voor in invoeren van de auto,.. Ps Pipo nee hoor niet snel geld nodig, en geen schadebak, wel nieuwe voorclaim door vd kooi gemonteerd, en dat is alleen maar fijn. Ons huis staat Tekoop en is nog niet verkocht.. Krijg ik niet de juiste prijs staat hij super mooi nog voor de deur.. Ti's een waanzinnige wagen en ben ik me ook serieus van bewust alleen moet wel keuzes maken, en willen straks toch een super mooi huis gaan bouwen en moet dan wel eerlijk zijn dan moeten er keuzes gemaakt worden. Bij intresse call me.. Groetjes Henk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door speedokus »

Pipo schreef:
speedokus schreef:Als ik het geld had , was ie allang verkocht reken daar maar op, VERDOMME :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Kom kom; wat onderdelen verkopen en dat komt wel goed :twisted:

Zoveel onderdelen ga ik niet halen Pipo helaas.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
lsv
Lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 25 feb 2014 11:30
Locatie: Amstenrade
Contacteer:

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door lsv »

Ik heb bij Henk destijds de Compomotive velgen gekocht en ben er zeer tevreden mee.
Verkopen over de grens valt wel mee, het loopt alleen via de RDW. Gaat iets anders dan in NL, maar is niet zo'n hele act als mensen denken.

Je stelt gewoon een koopcontract op. Gaat naar RDW kantoor met z'n tweeën. Je schroeft de kentekenplaten van de auto en levert deze samen met papieren (of kentekencard) in. Dan krijg jij bewijsje, de Duitser ook een bewijsje. Duitser meldt hem weer aan in Dld en alles is geregeld.

Groeten, Ruud
Gebruikersavatar
H@nkie
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 mar 2014 20:42
Locatie: Amersfoort

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door H@nkie »

Speedster is verkocht guys, via het forum, heeft niet geheel opgeleverd dan wat ik gehoopt had,.. Maar na genoeg kiet gespeeld en een heleboel lol gehad!!..;-),. Maar denk dat de koper hem puur heeft gekocht om door te verkopen na div aanpassingen, hij zal weer meer richting orginele staat gaan denk ik, mochten jullie hem ooit weer kunnen kopen mail of bel mij na de verkoop prijs dan kopen jullie hem in ieder Geval niet te duur..;-).auto is in iedergeval in een super goeie staat zowel motorisch als opties alleen de koper viel over die getunede iTems etc en of het niet orgineel zijn van de auto meer,.. Maar ja dat was al wel duidelijk bij het lezen en volgen van deze auto. Ik heb er ruim een jaar met super veel lol over de Nederlandse wegen mee kunnen scheuren en ca 10 duizend km afgelegd zonder ook maar 1 probleem te hebben gehad, olie bleef mooi op peil en werd niet heet of zo alles werkte altijd na behoren. Dus ik mag niet klagen op na een volgende stap!.. Misschien koop ik als ik geld over heb ooit weer 1 maar dan ga ik voor een 2.2 denk ikAfbeelding, groetjes Henk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door aKra »

In afwachting van een stevig geprijsde 'originele' turbo dus... :bag:
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door Smiley »

In Duitsland moeten modificaties bij de TUV zijn ingebracht.
Je krijgt daar dan een bewijs van geloof ik.
Daarom gaat die man hem vermoedelijk terug naar origineel brengen, omdat hij er zonder die papieren niet zo veel mee kan.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
H@nkie
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 mar 2014 20:42
Locatie: Amersfoort

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door H@nkie »

Duitser heeft hem niet gekocht smiley, nu een Nederlander


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door Smiley »

Leuk dat ie hier blijft.
We hadden al zo weinig turbo's. (23 waarvan 6 import)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door tibby »

captain slow
Gebruikersavatar
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 jun 2007 18:57
Locatie: Beverlo

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door vauxhall »

Als je naar een opel garage gaat kom je snel aan 12.000euro kosten.
Als een deur ooit geel is geweest en nu zwart zie ik toch geen probleem.
Ze spreken niet over chassisschade.
Ik had die nooit teruggenomen.
"BLACK SHEEP OF THE FAMILY"
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door tibby »

viewtopic.php?f=12&t=5987

Dit was de eerste Nederlandse eigenaar. In z'n advertentie staat dat de wagen idd gerepareert is door Lotus ivm schade. (voorkant!)

Wat ik wil zeggen is dat er mss in tussentijd Wel iets ernstig is mee gebeurt (achterkant!) tijdens eigenaarschap NA Donzobar..... Da's alles :wink:

grtz
captain slow
Gebruikersavatar
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 jun 2007 18:57
Locatie: Beverlo

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door vauxhall »

Ok maar 2dehands kopen ist toch altijd "in de staat dat die zich bevindt"
12.000euro dat gaat alleen over carroserieschade .... aan opel prijzen.
voor 18.000 koop je geen originele turbo zonder schadeverleden.
Dan ben je goedgelovig :lol:
"BLACK SHEEP OF THE FAMILY"
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door aKra »

Hij wisselt wel heel erg snel van eigenaar steeds ;)
Gebruikersavatar
H@nkie
Lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 mar 2014 20:42
Locatie: Amersfoort

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door H@nkie »

Hey tibby.. Wat voor link had jij gedeeld?.. Kon hem niet meer openen?.. Ik kreeg al een hele vreemde vraag vd week? Dus was wel benieuwd naar alle berichten die ik gemist had,.. Maar werd hij nu weer in Duitsland aangeboden?.. Wat ik weet is dat donzobar.. Idd de polyester schade voor heeft laten vervangen door Lotus.. Is ooit een nieuwe voorclaim op gekomen.. Dit was duidelijk omschreven, hij is er volgens mij 2x met tracking days af gegaan en heeft dit toen laten herstellen bij Vd kooy.. Chassis etc was keurig.. Heeft meerdere malen op de brug gestaan bij vd kooy, de auto had idd circuit en wat schade verleden daar was de prijs destijds ook na en duidelijk na het volgen van deze speedster,. Leuke speedster met upgrades voor goeie prijs.. Die Voor veel lol zorgt!.. Ik verkocht hem en kreeg aantal weken later nog appjes over niks te veel gezegt hij tijd en stuurt super,.. Koper was er erg blij mee.. Wat ik wel proefde is dat hij hem kocht voor de handel.. En blijkbaar is hem dat tegen gevallen, igg gehoopt hem op de Duitse markt voor veel geld te verpatsen.. Auto is zoals hij is.. En prima wagen voor zijn geld want de koper in Nederland heeft hem echt voor weinig geld gekocht!.. Rijd deze speedster nu in Duitsland?..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: Te koop zwarte speedster 2.0 Turbo, 250pk

Bericht door tibby »

Hoi. Is een link van de Duitse speedsterclub. Ik denk dat je een lid moet zijn om het te kunnen lezen.
Als je wil stuur ik het je via pb door...

grtz
captain slow
Gesloten