42e Monstertocht

Na praten over een evenement.
Plaats reactie
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

42e Monstertocht

Bericht door stef666 »

Op vrijdag avond 19:00 was de start voor de 42e "Monstertocht" (mijn 4e) En zoals altijd was het weer een enerverend weekendje met hoogte maar ook zeker diepte punten :?

een paar hoogte punten zijn: Het goed doorstaan om onverhard te rijden met de Speedster (met regelmatig een bocht dwars nemen) En een enorme stofwolk veroorzaken zodat achtervolgende Subaru's het spoor volledig bijster waren :mrgreen:
Ik weet nu ook dat de Speedster kan "vliegen" Ik nam op een dijkje een steile brug iets te snel en kwam met vier wielen los om vervolgens een metertje ver "airborne" te zijn :shock:
We hebben zo goed als de volledige tocht open gereden, Ook tijden de paar buien die we gehad hebben, En met 150 op de duitse autobahn heb je niet veel last van de regen. Alleen het achterruitje wordt een beetje nat (wat vervolgens in de bak achter de stoelen loopt)

En ook weer wat diepte punten: We hebben (zoals ieder jaar) weer een complete "proef" verknald en ruim een uur doelloos in Duitsland rondgereden, Uiteindelijk hadden we 3 van de 21 (geloof ik) punten gevonden :?
Het vechten tegen de slaap om een uur of 4 's-Nachts op de Duitse autobahn :yawn:
En de vele slecht aangegeven drempels in Belgie, Wat als resultaat heeft opgeleverd dat mijn splinternieuwe Amerikaanse plaatje is omgevouwen, En nu werkt als "skid plate" :oops:

Ik heb nog een paar foto's (er is niet veel tijd om uitgebreid foto's te maken)

Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, Dan zal waarschijnlijk een Chevrolet Tahou het vervoersmiddel zijn 8)
Bijlagen
FrontDLD.JPG
FrontDLD.JPG (152.6 KiB) 1035 keer bekeken
RearDLD.JPG
RearDLD.JPG (172.7 KiB) 1019 keer bekeken
"skid plate"
"skid plate"
Plaatplat.JPG (67.29 KiB) 1031 keer bekeken
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Kijk, eindelijk eens een foto van een niet-poetser :)
Wanneer zien we de filmpjes van de jumps en de dirt-drifts? :wink:
En hoe heeft het spuitwerk van je velgen zich gehouden? Niet veel chips?

Laatste vraag: hoe is je rug na 1500km speedster non-stop? :shock:
Afbeelding
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Het is niet non-stop. We hebben van Vrijdag avond 19:00 tot Zaterdag middag 12:30 (geloof ik) in de auto gezeten met een paar hele korte stopjes. En Zondag van 09:00 tot 18:00 En dat is redelijk te doen, Mede door de harde stoelen in de Speedster (Die ik zeer prettig vind)

Die wielen zijn alleen een beetje vuil, Maar verder geen steenslag. Filmpjes en foto's zullen er niet zo druk zijn denk ik, Daarvoor heb je het te druk in de auto :wacko:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

Foto's heb ik ook weer niet gemaakt maar op de site van de RTALA zullen ze binnen kort wel verschijnen. Daar stonden er ook verschillende van mijn speedster afgelopen jaar.

Wij hebben dit jaar wat minder strafpunten opgelopen in ieder geval, maar we hadden dan ook de luxe van een 156 ipv het krappe van een speedster. Volgend jaar rij ik weer, dus dan gaan wij weer afzien naast jullie in de Tahoe......
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Ik zal naar je zwaaien (van bovenaf :mrgreen: )
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

stefan,

Heb je onze score gezien? Ons doel was eindelijk een overwinning in de B-klasse, maar dat hebben we niet gehaald met 350 strafpunten (geen idee overigens waarom we zoveel punten hadden op traject 2) en de winnaar in de B-klasse had er 347.
Dus op 3 puntjes, de overwinning gemist !
Volgend jaar dus nog een keer B-klasse voor ons.

Maarten
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Ik zal de lijst eens nakijken Maarten, Wij hebben een complete "etappe" in Duitsland verkl%#t wat ons 1350 strafpunten opleverde :shock: Zoveel hadden we er vorig jaar in het totaal niet eens...... :?
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Plaats reactie