Bekendheid Speedsterclub.nl vergroten

Heb je een idee gooi het in de groep.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bekendheid Speedsterclub.nl vergroten

Bericht door Maik »

Misschien een idee om meer mensen te bereiken met deze site: kunnen we niet een link laten plaatsen in b.v. onder andere http://autoclubs.pagina.nl/? Misschien dat er ook nog andere startpagina's zijn die voor een link in aanmerking komen?

Onder aan de pagina kan je voor "opmerkingen of suggesties?" kiezen en zo deze site doorgeven, volgens mij zetten ze dan gewoon deze site in hun lijst erbij.

Ik laat het even aan de bazen van de club over :wink:

groetjes,
Maik
Afbeelding
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Is aan de ene kant een goed idee denk ik, maar aan de andere kant dan komen de mensen met een Kadett en een Golf enz. ook allemaal op de forum. Ik vind dat niet zo erg, maar dan krijg je weer z'n algemeen forum. De mensen met een Speedster die vinden toch wel de forum als ze gaan zoeken op de www.

P.s. ik ben niet tegen rijders met een ander merk. Als het auto freaks zijn vinden ze de forum toch wel.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Daar heb je wel gelijk in, daarom laat ik het ook even aan de administrator(s?) over :wink:
Het is zomaar een ideetje.
Afbeelding
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Ik heb het site wel op een aantal plaatsen aangemeld. Maar ik denk dat de bezoekers vanzelf wel zullen komen. Het site staat al gelinkt op een aantal plaatsen die je snel tegenkomt als je informatie zoekt over de speedster.

En als ik zie hoeveel bezoekers en berichten we nu hebben sinds afgelopen donderdag maak ik me op dit moment niet zoveel zorgen dat mensen het niet kunnen vinden :D

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Dirk666
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 dec 2004 23:27
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Dirk666 »

Klopt Mark ik heb de site ook gevonden terwijl ik op zoek was naar nieuwe speedster informatie.

Groeten,

Dirk
Plaats reactie