Lampen "reviseren"

Weetjes en tips voor onze auto.
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Lampen "reviseren"

Bericht door timmyboy55 »

Gisteravond me rechterlamp dichtgekit met dezelfde Kit als Gonzales... WAT EEN GEKLOOT!! maarja, het is onmogelijk de lens te richten naar de body, dus ik hoop dat hij goed zit... en wanneer ik de lamp straks monteer hij niet schots en scheef zit! ben hartstikke nerveus :oops:

Vandaag me linkerlamp meegenomen naar werk en de lens er vanaf gesneden, daarna met een rubber blokje op de dremel alle kit verwijderd (TIP!!) gaat er zo vanaf!
Daarna de lampen afgeplakt en met Isopropanol vetvrij gemaakt.... Heel vaag, bij deze lamp gaf de zwarte lak niet af, maar juist de zilveren kelkjes! bij die andere was dat exact andersom!! Snap ik weer niks van.... Daarna ff met stikstof stofvrij gespoten.

Nu heb ik de lamp in de Plastic primer gezet 1 coating... meerdere coatings Zwarte Primer en 2 goeie lagen Mat zwarte lak allemaal van Motip... buiten een zootje miniscule stofpuntjes vond ik het wel perfect zo..

Nu na mijn werk maar weer dat kloterige kit klusje met deze lamp vervolgen... ik hoop dat ik mijn ogen uit mag kijken naar het resultaat :D
Plaats reactie