softtop steun

Op zoek naar onderdelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

softtop steun

Bericht door RollatorGT »

Hoi Speedsters,
Heeft iemand nog een soft top steuntje voor de verkoop liggen, ik zit met een mishandeld exemplaar met gebroken ruggetje, deskundig getaped door de vorige eigenaar(resse ???.)
De dealer/verkoper blijft volhouden dat de 1e eigenaar een hij was maar in het onderhoud boekje staat toch echt mevr.
Gezien de voorwaarden/ regelementen van de club wil ik mij niet schuldig maken aan discriminatie of seksisme en noem het gebroken onderdeel een ongelukje en niet een gebrek aan technisch inzicht of gestoorde motoriek en al helemaal niet dat het aanbrengen van een stijf doch flexibel onderdeel aanbrengen in een kleine opening al miljoenen jaren is voorbehouden aan het mannelijke geslacht is.

Sorry, ik kan het niet laten, bedankt voor 2 weken lidmaatschap.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: softtop steun

Bericht door Smiley »

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: softtop steun

Bericht door timmyboy55 »

RollatorGT schreef: Gezien de voorwaarden/ regelementen van de club wil ik mij niet schuldig maken aan discriminatie of seksisme en noem het gebroken onderdeel een ongelukje en niet een gebrek aan technisch inzicht of gestoorde motoriek en al helemaal niet dat het aanbrengen van een stijf doch flexibel onderdeel aanbrengen in een kleine opening al miljoenen jaren is voorbehouden aan het mannelijke geslacht is.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: softtop steun

Bericht door tibby »

timmyboy55 schreef:
RollatorGT schreef: Gezien de voorwaarden/ regelementen van de club wil ik mij niet schuldig maken aan discriminatie of seksisme en noem het gebroken onderdeel een ongelukje en niet een gebrek aan technisch inzicht of gestoorde motoriek en al helemaal niet dat het aanbrengen van een stijf doch flexibel onderdeel aanbrengen in een kleine opening al miljoenen jaren is voorbehouden aan het mannelijke geslacht is.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
en nog meer

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
captain slow
Gebruikersavatar
RollatorGT
Actief lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 29 mei 2016 21:52
Locatie: Biddinghuizen (Flevoland)

Re: softtop steun

Bericht door RollatorGT »

Smiley bedankt voor de "link" naar de Elise shop.
Plaats reactie