oordopjes

Voordelige aankopen voor leden.
Plaats reactie
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

oordopjes

Bericht door van dijk »

ik heb gemerkt toen ik uit Belgie kwam dat ik toch last van mijn oren krijg van de wind, zeker als het wat kouder wordt. Daarom heb ik met Alpine uit Soesterberg gebeld. we kunnen daar voor 90 euro dopjes laten afmeten, het is niet goedkoop, maar normaal is het duurder bij hun. Als je ze wilt dan heb ik hier een link http://www.alpine.nl/ en als je zegt dat je van de Speedsterclub bent krijg je ze voor deze prijs. Ik raad het wel aan om dopjes te gaan dragen. Voor vragen kan je mij ook bellen
06-52616386
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Op hun site staat erg weinig info Martin, maar misschien weet jij of het de harde of zachte dopjes betreft waar die aktie voor geldt?

bedankt,
Maikel
Afbeelding
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1072
Lid geworden op: 03 feb 2005 23:44

Bericht door van dijk »

Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Ik heb nu 3 jaar de zachte witte oordoppen van Alpine en ben er erg tevreden over. Eerst had ik het blauwe filter erin, maar ben voor een F1-wedstrijd overgestapt op het witte filter. En die zitten er nu nog in! Eigenlijk is voor deze prijs het interessant om een 2e setje te kopen voor de blauwe filters.

En in de Speedster gebruik ik bij lange ritten altijd de oordoppen. Comfort is prima, alleen aan het geluidsniveau merk dat je ze in hebt.

SteV6
S4 Avant
YvoTuk
Mega lid
Berichten: 733
Lid geworden op: 09 jul 2005 7:19
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

niet om lullig te doen, maar ik moet zeggen dat ik na twee jaar gebruik nog steeds heel tevreden ben over de goeiekope dopjes die we in de shop hebben. Ik gebruik ze zelfs in de Subaru op lange ritten omdat ze alleen maar een aantal dB's aftoppen, dus alles is nog altijd prima te horen, alleen zachter :)
Afbeelding
Fabian
Actief lid
Berichten: 124
Lid geworden op: 15 jul 2005 18:43
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door Fabian »

Het zijn inderdaad de doppen die ook gebruikt worden door motorrijders. Afgelopen zomer ben ik er geweest en met de bon van de site kreeg ik (als niet motorrijder) ook die korting.

Helaas ging het aanmeten bij mij niet goed, dus nu rij ik met de goedkope dopjes rond. Misschien dat ik voor de herkansing ga, want de speedster is zeker een paar goede doppen waard (ritjes zeist - groningen)
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Ik heb samen met Arno een tijdje terug dopjes laten maken bij

http://www.gehoorbescherming.info/

Prijs was EUR 60 voor een setje met 5 jaar garantie en gratis wijzigen van filters als je een zwaarder of lichter filter wilde hebben. Aanmeten ging erg vlot en kwaliteit van het geleverde produkt is prima moet ik zeggen, ben er erg tevreden over.

Ik had begrepen dat hij ook op lokatie kan werken, dus als er veel mensen zijn die interesse hebben kan het nuttig zijn om misschien een keer iets te organiseren i.c.m. een meeting.

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Lijkt me een goed plan 8)
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

wat zeggie :?: :!:
Afbeelding
Plaats reactie