Want het is wel erg stil deze winter.
Heeft team Alkmaar of turbo Tim het momenteel druk met.....?? Co 'tje......, Speerke..... Iemand?

Yep, ik ben nieuwsgierig en heb zelf op dit moment niets in de planning.
Nog maar een paar maanden

Oh ja, ik heb er een 'Joop's Garage' sticker bij geplakt.aboellaard schreef:Ik heb een sticker geplakt. Scheelt toch weer een pk of 5 en een waardestijging van pak 'm beet een eurotje of 1000. En heb nu een shift light. Voornamelijk om mee te patsen. Zo fel mogelijk ingesteld, zodat alle medeweggebruikers mee kunnen genieten. Het is wel een raceauto, ja. Moet nu wel een zonnebril op, ook met slecht weer.
Wat is DIT projectje????gertje schreef:
Na dit projectje nog een sc inbouwen in de mijne
Zal voor een van de weken zijn als ik alle stukken heb
En als ik dan toch bezig ben nieuwe radiator, nieuwe toe links, de wishbones een refurb geven, de versterkte bouten steken, een onderhoudje, de fezzassus lenzen eindelijk eens plakken, nieuw orgineel stuur, nieuwe verwarmingsknoppen, denk da in er bijna ben
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HihiS. Gonzales schreef: Heeft team Alkmaar of turbo Tim het momenteel druk met.....??
Is een afbraak projectje om te leren en de sc te bekostigen, bedoeling was om het blokje te houden en deze ook open te doen zodat ik nog meer kon leren en beetje aan te passen. Maar iemand had het blokje graagtibby schreef:Wat is DIT projectje????gertje schreef:
Na dit projectje nog een sc inbouwen in de mijne
Zal voor een van de weken zijn als ik alle stukken heb
En als ik dan toch bezig ben nieuwe radiator, nieuwe toe links, de wishbones een refurb geven, de versterkte bouten steken, een onderhoudje, de fezzassus lenzen eindelijk eens plakken, nieuw orgineel stuur, nieuwe verwarmingsknoppen, denk da in er bijna ben
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Blok eruit en ander blok? Ook een sc aan het plaatsen op deze rode speedster????![]()
Wordt tijd dat gij de z20let ook eens leert kennen![]()
Liever sleutel erin, drukknop, gaan met de banaanDaan schreef:Als die achterkant er eenmaal af is, is het toch heerlijk sleutelen aan zo'n auto