Autoradio

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
Rob
Actief lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 09 mei 2008 6:36

Autoradio

Bericht door Rob »

De originele autoradio zijn frontpaneel heeft het begeven, daarom was ik op zoek naar een waardig alternatief/upgrade. Eentje zonder utiklapscherm geniet zwaar de voorkeur, vooral omdat het uitstekende gedeelte van het dashbord in de weg gaat zitten van het scherm. Liefst ook eentje met GPS om de auto wat up to date te maken zonder het spartaanse te verliezen. De enige die aan mijn eisen voldoet die ik ben tegengekomen is deze: https://www.amazon.de/dp/B00ORPTQZO/?tag=melsfit-21 Heeft iemand hier verstand van? Is dit de moeite waard?
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Autoradio

Bericht door Smiley »

Leuk ding.
Zou het uitstulpende deel nog tegen de façade van de het speedster dash komen?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: Autoradio

Bericht door gertje »

Moest je graag orgineel gaan heb hier nog een orginele liggen alsook een jvc voor een prijsje


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Re: Autoradio

Bericht door André R »

Wel een grappig ding. Alles valt of staat een beetje met de gebruikersinterface van de navigatie denk ik. Daar zie je niet veel van op de plaatjes.
En je weet ook niet welke kaarten ze gebruiken en of ze het een beetje up-to-date houden. Als ik het goed lees heb je 30 dagen recht op updates? En daarna?

Ik heb gewoon een Sony genomen met bluetooth. De telefoon in m'n zak op spotify en google maps. Je hoort alles via de radio en kan zelfs je telefoon bedienen.
Opel Speedster 2.2 zwart
Plaats reactie