Taxatie.
Na de perikelen met het vervangen van de bekleding voor de stoelen en ik de auto weer terug had, kon ik gelukkig nog net op tijd de auto laten taxeren voor de verzekering. (was alweer 3 jaar terug).
Het inplannen van de taxatie was ook niet makkelijk, van Steijn Taxaties zat helemaal volgeboekt. En omdat de auto bij de bekleder was en bleef moest alles op het laatste moment.
Na de taxatie moest ik alleen nog een recent apk rapport laten zien. Tsja, dat moest ook nog zsm. Ook dat gelukt net voor de deadline, even bij Zonneveld geweest hiervoor. Jan kent de auto en het is makkelijk. Zelf in de auto alles uitvoeren, remtest / lichten etc. Er komt dus niemand anders in de auto.
Vorig jaar bij Terry de distributieketting laten vervangen, dus ook hiervan de rekening laten zien. Toen ik zei dat ik naar het zuiden ging hiervoor wist de taxateur al dat het Terry moest zijn. Goed teken dus.
Ook de was en poets beurt gedaan net voor de taxatie. Even met de Sonax klei/detailer aan de gang en goed in de Sonax nanopro wax gezet.
Vorige week het rapport gekregen.

een Opel die iedere 3 jaar in waarde stijgt. Leuk om te horen

foto van de Twintop Toer 2017