Zelf zou ik achter dan liever voor 8x17 gaan, maar da's mijn persoonlijke voorkeur.. (rij ik nu ook mee)stef666 schreef:Het is standaard leverbaar in de maat 7x16 en 7.5x17 Wat voor mij persoonlijk de goede maten zouden zijn.
Bye, Arno.
Zelf zou ik achter dan liever voor 8x17 gaan, maar da's mijn persoonlijke voorkeur.. (rij ik nu ook mee)stef666 schreef:Het is standaard leverbaar in de maat 7x16 en 7.5x17 Wat voor mij persoonlijk de goede maten zouden zijn.
Ik ben altijd de laatste die serieus is, maar nu even niet, misschien misleid (oeps, beetje zwaar woord, niet zo bedoeld) je door die opmerking wat mensen die daar dus ook over denken. Maar de velgen een ander kleurtje geven hoeft dus niet veel te kostenSteV6 schreef:He Maik, niet zo zereneus op die kleur ingaan he! Je weet dat ze dan toch LeMansGroen-metallic worden met een zilveren velgrand
Maar ik wil gewoon niet aan een 16"-17" combinatie.
SteV6
Naast de grootte van de velg (16", 17" etc) heb je als tweede belangrijke variabele de breedte van de velg. Deze wordt ook aangeduid in inches. De J die men er vaak achter zet heeft te maken met de rand van het wiel, dat ziet eruit als een J. Een 7J betekend dus een wiel met een breedte van 7 inch == 17.78cm.piet schreef:Ik begrijp nooit helemaal niks van die discusssie over 7J etc.
zal ook aan de hoogte van de band liggen denk ik.stef666 schreef:Je hebt met \____/ minder last van "roll" over de wangen. Dus voor de sportieve gebruikers is dat iets beter. Maar ook dat is weer een kwestie van: De één vind het prettig, De ander weer niet...