fredjespeedster schreef:Ik ook Dretibby schreef:philip1966 schreef:- 1: kan niet aanwezig zijn : -(
Veel plezier en smakelijk!
Philip
Oei,![]()
zeer jammer want ik had echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag die moonland turbo gezien .....

fredjespeedster schreef:Ik ook Dretibby schreef:philip1966 schreef:- 1: kan niet aanwezig zijn : -(
Veel plezier en smakelijk!
Philip
Oei,![]()
zeer jammer want ik had echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag die moonland turbo gezien .....
Daan schreef:Hey Dre,
1. Wat is het exacte adres voor in de Navigatie?
2. Vanaf hoe laat zijn we welkom?
3. Treintje doen voor de Hollanders?
4. Moet er nog iets meegenomen worden?
Lap! Geen bericht gehad van die langharige sjonny!.tibby schreef:Als het goed verlopen is zou iedereen een pb'tje hebben gehad met m'n adres er nog eens in.
Tot zaterdag allemaal en nog eens bedankt voor de interesse in de meeting!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gij zijt vriend vant huis hespeedywilmske schreef:Lap! Geen bericht gehad van die langharige sjonny!.tibby schreef:Als het goed verlopen is zou iedereen een pb'tje hebben gehad met m'n adres er nog eens in.
Tot zaterdag allemaal en nog eens bedankt voor de interesse in de meeting!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik nu de weg nog wel vinden
Ik vrees dat hij voor dit type speedster redelijk weinig interesse heeft Alainalain schreef: Is er nog een plekje vrij voor een stage 5 Turbo op je oprit Tibby?
Winspeed schreef:Ik vrees dat hij voor dit type speedster redelijk weinig interesse heeft Alainalain schreef: Is er nog een plekje vrij voor een stage 5 Turbo op je oprit Tibby?
alain schreef:Omdat de Turbo's in de minderheid zijn wil ik me nog graag bijvoegen bij de kudde als dat kan?
Is er nog een plekje vrij voor een stage 5 Turbo op je oprit Tibby?
Ik ging normaal met een heel toffe vriendin naar de 24h van Spa kijken dit weekend maar zij heeft de plannen gewijzigd.
Helaas heeft zij de Inkomkaarten.
Winspeed schreef:Ik vrees dat hij voor dit type speedster redelijk weinig interesse heeft Alainalain schreef: Is er nog een plekje vrij voor een stage 5 Turbo op je oprit Tibby?
147 pk per wiel bedoel je zeker?Smiley schreef:Doe komen 2 uur later, met die mottige 147pk's