Nou, het is niet een kwestie of IK het durf... het gaat erom of JIJ het durft dat ik even op de bestuurdersplek ga zitten en jou even laat zien wat ECHT rijden nou is!
Als dat zo is Jans, dan vind ik het maar linke soep dat jij in zo'n bokkig opgevoerd turbo'tje met veel teveel vermogen rijdt!
Weet je wat? We ruilen gewoon een half jaartje van auto en dan kan je eerst goed oefenen met een beschaafd vermogen op die achterwieltjes.
Die 200 en een paar peekaatjes van jou ken ik wel hebben
Maik schreef:Als dat zo is Jans, dan vind ik het maar linke soep dat jij in zo'n bokkig opgevoerd turbo'tje met veel teveel vermogen rijdt!
Weet je wat? We ruilen gewoon een half jaartje van auto en dan kan je eerst goed oefenen met een beschaafd vermogen op die achterwieltjes.
Die 200 en een paar peekaatjes van jou ken ik wel hebben
Hi
Bokkig?paarpk'tjes? vanaf eind april 320 pk tjes en 500 nm.
Maar ik denk dat je hier toch maar eens een proefritje in moet maken.
Dan kun je er later ook over meepraten.
Dan moet je toch maar eens even gaan uitleggen hoe jij 320pk erin wilt gaan klussen..... dat wordt een BEEST man!
Ik neem aan een turbo upgrade? En ga je het bij Beek laten doen?
Maik schreef:Dan moet je toch maar eens even gaan uitleggen hoe jij 320pk erin wilt gaan klussen..... dat wordt een BEEST man!
Ik neem aan een turbo upgrade? En ga je het bij Beek laten doen?
Cilinderkop bewerken
Zuigers gesmeed
Andere turbo
Sport koppeling
Andere drijf stangen
Nokkenassen
Ander spruit stuk
En verder nog een paar kleine aan passingen.
jans schreef:Cilinderkop bewerken
Zuigers gesmeed
Andere turbo
Sport koppeling
Andere drijf stangen
Nokkenassen
En verder nog een paar kleine aan passingen.
Oja dit zal inderdaad bij beek gebeuren.
Dus bellen met www.vmax.de hoeft niet meer? Je begint zo langzamer hand het vermogen van Thorney op www.vx220.org te overtreffen. Als je 320pk hebt ga je dan je Speedster verkopen? En vervolgens op naar het volgende project .... maar met welke auto dan ?
Hoe los je trouwens een vermogenstoename van 60% op met de jongens van de RDW?
Dat klinkt zeer goed Jans, petje af als het allemaal gaat lukken.
Ik denk dat je met Beek wel een goede te pakken hebt. Als ik ze zo in kan schatten dan zijn het sleutelaars die niet veel aan het toeval overlaten. Degelijk dus.
Oke, dus dat wordt een proefritje VOOR en NA die grote klus
Ik kom zowiezo nog een keer in maart of april naar het oosten, dan moeten we misschien maar een keer afspreken.
Wanneer ga je die 2de upgrade laten uitvoeren Jans?
Cilinderkop bewerken
Zuigers gesmeed
Andere turbo
Sport koppeling
Andere drijf stangen
Nokkenassen
Ander spruit stuk
En verder nog een paar kleine aan passingen.
Oja dit zal inderdaad bij beek gebeuren.
Hoe ga je de koeling doen? Heb je nu al iets van een charge cooler erop zitten?
Hi stephan
Hoe bedoel je ,oplossen met de RDW??
Heb een offerte gekregen van beide , en de kosten lopen niet zover uiteen
Maar beek kennende ,en hem dit voorgelegd kwam ik toch uit bij beek.
Die doen meer voor het zelfde geld,en t'ja ze zijn me ook wel goed bevallen de laatste keer.
Ongeveer 300 pk kost 6000 euro. Maar 320-330 4000 euro .
Dat laatste ben ik nog niet uit, want ze zeggendat je er dan zeer moeilijk
mee kan rijden.
De ervaring nu met 250 plus pk zou het kunnen bevestigen.
Maar hier kom ik ook nog wel achter.
jan