Op mijn weg terug vanuit Leiden kwam ik 2 achter elkaar aan rijdende Speedster tegen, Een Blauwe (zwarte softtop) en een zilveren (Rode softtop) Iemand van hier soms
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Wat moest jij in Leiden?
Je hebt je wel een beetje gedragen toch zeker?
Ze komen mij allebei niet bekend voor Stef, er rijdt hier wel een zilveren rond wat ik weet, maar die heeft een zwart dak. Maar ik hoef niet alle speedy's van leiden te kennen natuurlijk....
Maik schreef:Wat moest jij in Leiden?
Je hebt je wel een beetje gedragen toch zeker?
Ze komen mij allebei niet bekend voor Stef, er rijdt hier wel een zilveren rond wat ik weet, maar die heeft een zwart dak. Maar ik hoef niet alle speedy's van leiden te kennen natuurlijk....
Ik ben in het Naturalis geweest
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
@Peter: dat is bij mij om de hoek
Maar omdat zij maar 2 speedsters in onderhoud hebben en om nog wat andere nare verhalen die mij verteld zijn heb ik mijn speedy daar niet in onderhoud. Het Motorhuis in Gouda vertrouw ik meer.
@Stef: mooi he
Ik moet er alleen zelf nog een keer naar toe
Is het wat?
Dat is het dealergebouw, mijn werk zit daar weer precies tegenover. Een gedeelte van hun garage zit weer op de Hoge Rijndijk.
Dat is geen nieuwe, hij staat ergens op internet, maar hij kost wel meer dan nieuw , ik dacht dat ze er iets van 34000 voor vragen (die zijn niet helemaal wijs, maar ze proberen het...).
Ah, ik las het anders, dat ze "maar 2 speedsters in onderhoud hadden", niet dat ze er die dag 2 hadden staan
Peter! Stonden er nou 2 of hebben ze er maar 2 totaal in onderhoud? Verlos ons aub
Maik schreef:Ah, ik las het anders, dat ze "maar 2 speedsters in onderhoud hadden", niet dat ze er die dag 2 hadden staan
Peter! Stonden er nou 2 of hebben ze er maar 2 totaal in onderhoud? Verlos ons aub
Ze hadden 2 Speedsters in onderhoud bij hun en die stonden die dag niet bij hun in de garage. Duidelijk nu. Oke