karten
Poeldijk ben ik ook al eens wezen rijden. Ontzettend lange baan, dat is wel gaaf. Maar HEEEL jammer dat je dan dus hoop haarspeldbochten hebt en dan daarna heuvel op moet. Schiet niet op. Vind erg jammer dat ze daar niets mooiers van gemaakt hebben..
01 van Dijk
02 Maik
03 stef666
04 Markv
Mark
01 van Dijk
02 Maik
03 stef666
04 Markv
Mark
C30-94@0.55bar
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Dat is maar op 1 punt van de baan, dus maar 1 keer per rondje van 1min15 een ergernisjemarkv schreef:Poeldijk ben ik ook al eens wezen rijden. Ontzettend lange baan, dat is wel gaaf. Maar HEEEL jammer dat je dan dus hoop haarspeldbochten hebt en dan daarna heuvel op moet.
Mark

Daarna juist lekker naar beneden alvast snelheid makend voor de snelste bocht die daarna lekker knijpt

Tja, naja, het is niet echt mijn baan. Ik vind een meer technische baan als in Maarsen een stuk leuker. Als dat gedoe met heuvels hoeft wat mij betreft niet...Maik schreef:Dat is maar op 1 punt van de baan, dus maar 1 keer per rondje van 1min15 een ergernisjemarkv schreef:Poeldijk ben ik ook al eens wezen rijden. Ontzettend lange baan, dat is wel gaaf. Maar HEEEL jammer dat je dan dus hoop haarspeldbochten hebt en dan daarna heuvel op moet.
Mark![]()
Daarna juist lekker naar beneden alvast snelheid makend voor de snelste bocht die daarna lekker knijpt
Maargoed, smaken verschilen

Mark
C30-94@0.55bar