Raam deur rubber gezocht

Op zoek naar onderdelen.
Plaats reactie
#595
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 26 okt 2017 19:05
Locatie: Zutphen

Raam deur rubber gezocht

Bericht door #595 »

Hoi weet iemand waar ik een raam/ deurrubber kan kopen? Of heeft iemand er eentje? Ook zoek ik nog een aansteker en de b vectra aircoknop ter vervanging van een lichtschakelaar.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Raam deur rubber gezocht

Bericht door S. Gonzales »

Wat de verlichtingschakelaar betreft, heb je al geprobeerd om die met WD40 in te spuiten? Daar knappen ze vaak van op.
Mocht dat echt niet lukken dan heb ik er eventueel (een van de allerlaatste nieuwe schakelaars) voor je.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
#595
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 26 okt 2017 19:05
Locatie: Zutphen

Re: Raam deur rubber gezocht

Bericht door #595 »

Ik wil graag de schakelaar overnemen. De oude bewerk ik dan met wd40 en die gaat dan op stock (indien nog goed) voor degene die dan in de problemen komt. Ik ben nu mijn speedster tlc aan het geven waarbij ik het per gedeelte aanpak eerst technisch en motorruimte daarna het interieur en vervolgens de body. Allemaal kleine dingen die leuk zijn om te doen. Het eerste is bijna af vandaar dat ik me nu op het interieur ga richten. Maar "helaas" heb ik nog 2 projecten in de schuur die tijd vragen. Daarom gaat het wat langzamer dan gewenst.
#595
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 26 okt 2017 19:05
Locatie: Zutphen

Re: Raam deur rubber gezocht

Bericht door #595 »

Is onderdeelnummer 90436187 hetzelfde als 1846343. Dan bedoel ik wel het onderdeel en niet het nummer :roll: het gaat om de aircoschakelaar van de b vectra. Het zou ook nog 9138054 kunnen zijn. Wie o wie heeft het antwoord.
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Re: Raam deur rubber gezocht

Bericht door jaydee »

#595 schreef:De oude bewerk ik dan met wd40 en die gaat dan op stock (indien nog goed) voor degene die dan in de problemen komt.
Dat zou ik dus precies andersom doen... Geeft de 'gereanimeerde' schakelaar alsnog de geest, dan heb je in elk geval een goede (want nieuwe) op de plank.
Jägertee
#595
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 26 okt 2017 19:05
Locatie: Zutphen

Re: Raam deur rubber gezocht

Bericht door #595 »

De schakelaar heb ik vandaag binnen gekregen. Dank je Joop! Het werkt perfect. Het rubber is besteld de laatste vanuit duitsland wel erg kostbaar dat rubber. Nu nog de aansteker, met wat geluk ligt er een onder een stoel in mijn auto.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Raam deur rubber gezocht

Bericht door Smiley »

Als je stoelen er toch uitgaan, is het aan te raden een dik stuk foam eronder te stoppen.
Op die manier kan je er meestal makkelijk bij als er wat probeert onder te rollen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Raam deur rubber gezocht

Bericht door Smiley »

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Plaats reactie