Motorsteun

Weetjes en tips voor onze auto.
Plaats reactie
eryofa
Actief lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 15 mei 2006 17:37
Locatie: groningen

Motorsteun

Bericht door eryofa »

Hi,

De huidige motorsteunen zijn bij mij 18 jaar en 65000Km meegegaan.

Maar nu 1 defect.

De oplossing van Vibra steunen en een insert kost als met al 420,00, en vind ik voor mezelf geen noodzaak.

Weet iemand of de standaard motorsteun gelijk is aan de Opel Rekord? Die kun je namelijk overal nog bestellen.

Thx
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Motorsteun

Bericht door Smiley »

Als je het over de zijsteunen hebt, daar zijn ook replica's van. (Waar ik tot nu toe nog niks slechts over gehoord heb)
Autovaux heeft ze. https://www.autovaux.co.uk/93172350-vau ... as93172350
Ook Chris van lotushardtops.com kun je ervoor contacteren. https://www.facebook.com/chris.redman.9
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: Motorsteun

Bericht door aKra »

De Opel Rekord steunen zijn niet hoog genoeg helaas. Ze lijken identiek, maar dus niet vergelijkbaar. Daardoor zakt je motor (te)veel en krijg je problemen met de aandrijfassen.

En Jan van der Kooi had ooit tegen mij gezegd dat de Autovaux steun die ik had geleverd toen der tijd niet even hoog was? Zou dit dan dezelfde steun zijn?
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Motorsteun

Bericht door timmyboy55 »

@Akra

Ik ga mijn nieuwe standaard steunen binnenkort vervangen door Vibra Technics steunen.

Indien je nog steunen nodig hebt kun je ze van mij overnemen, ze zullen ongeveer 10.000km en 1.5 jaar oud zijn... Zijn wel de originele.
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: Motorsteun

Bericht door aKra »

timmyboy55 schreef: 22 sep 2019 14:59 @Akra

Ik ga mijn nieuwe standaard steunen binnenkort vervangen door Vibra Technics steunen.

Indien je nog steunen nodig hebt kun je ze van mij overnemen, ze zullen ongeveer 10.000km en 1.5 jaar oud zijn... Zijn wel de originele.

Ik denk dat je @eryofa bedoelt, ik heb gelukkig zelf nog één originele nieuw in doos op voorraad :mrgreen:
Gebruikersavatar
timmyboy55
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1590
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:34
Locatie: Schoorl
Contacteer:

Re: Motorsteun

Bericht door timmyboy55 »

aKra schreef: 22 sep 2019 16:35 Ik denk dat je @eryofa bedoelt, ik heb gelukkig zelf nog één originele nieuw in doos op voorraad :mrgreen:
Oh haha sorry! Ik vind het nieuwe "mobile" platform suboptimaal kijken :bag: maar lekker dat je nog eentje spare hebt! Ze scheuren snel!!

@eryofa, ik heb er dus binnenkort 2 beschikbaar!
Plaats reactie