Speedster kopen in Duitsland

Je auto te koop aanbieden.
Gesloten
racingbob
Nieuw lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 nov 2005 13:49
Locatie: Meeuwen Belgie

Speedster kopen in Duitsland

Bericht door racingbob »

Hello speedstersfans, ben hier nieuw en ben op zoek naar een zwarte of zilverkleurige speedster van het bwj 2002-2003, is voor mij interessant om een speedster in Duitsland te kopen (kom uit Belgie en de huidige wetgeving is op dit moment, als je daar de btw betaald hoef je dat hier niet meer te doen en de 10% invoerrechten zijn ook weggevallen ,dus invoeren via douane en hier naar de technische keuring gaan en je kan de wagen inschrijven De prijzen zijn ook interessanter dan hier.Heeft hier iemand ervaring mee of weet je in Duitsland een speedster te koop staan laat dan maar iets weten.
Alvast bedankt :toot: Bob
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Hallo Bob Welkom hier op ons forum.
Wat betreft de 2.2 speedster maakt het denk ik niet zoveel uit, maar de turbo is zeer interesant. kijk eens op www.mobile.de
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Een 2.2 zonder bijkomende kosten uit Duitsland halen is wel interresant, Als je er zoals hier nog BPM etc. over zou moeten betalen is hij inderdaad niet interresant :idea:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
Nielsvdk
Lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 24 aug 2005 11:57
Locatie: Alkmaar

Bericht door Nielsvdk »

Het maakt sowieso uit, maar houd er rekening mee dat ze in 2006 het BPM stelsel willen aanpassen wat inhoud dat het voor nieuwere auto's minder interesant wordt.

Ik weet niet of het doorgaat maar de plannen liggen er al.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Dan moeten we snel zijn. :lol:
Gesloten