500+ in zicht...

Alles over turbos, luchtfilters e.d.
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: 500+ in zicht...

Bericht door gertje »

tibby schreef::woship:
Kriebelt het niet Dre?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

30/08/14 meet and greet.
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: 500+ in zicht...

Bericht door tibby »

gertje schreef: 05 jun 2021 9:41
tibby schreef::woship:
Kriebelt het niet Dre?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Niet echt nee.....Tot nu toe 0 problemen gehad op 20000km. Mocht ik een bullitproof Speedster zoals Rikster gehad hebben reed ik nog altijd ermee... :yes: Jammer. :(
Rikster was voor mij dan ook 1 van m'n grote 'Speedster' voorbeelden.... 8)
captain slow
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: 500+ in zicht...

Bericht door gertje »

Nogthans vorige week je oude dbilas turbo binnen gehad daar zit toch nog potentieel in hoor.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
Weazle
Actief lid
Berichten: 376
Lid geworden op: 16 dec 2011 15:35

Re: 500+ in zicht...

Bericht door Weazle »

Rikster moet ik je een cursus schakelen leren :mrgreen:
Gebruikersavatar
Rikster
Mega lid
Berichten: 812
Lid geworden op: 16 apr 2005 18:05
Locatie: NL

Re: 500+ in zicht...

Bericht door Rikster »

Weazle schreef: 14 aug 2021 17:06 Rikster moet ik je een cursus schakelen leren :mrgreen:
Het schakelen gaat mij weer best goed af, een sneller opspoelende turbo met een bredere powerband zou zeer welkom zijn :wink:

…en ook op straat al de eerste 10” gereden. Helaas niet het beste asfalt voor grip en voor het mooie net te weinig ruimte om de volledige 1/4 op het gas te blijven, maar het potentieel is duidelijk! De grote oude turbo maakt het lastig om in het juiste toerengebied te blijven, met name van 1 naar 2 en van 2 naar 3 valt hij nu net te ver terug.

Volgend seizoen met een G25-660 of G30-660 zal dat probleem verholpen zijn!
:beta:
Bijlagen
92735BAA-95A7-45A5-9CA9-2A1941AFA401.png
92735BAA-95A7-45A5-9CA9-2A1941AFA401.png (185.5 KiB) 509 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Rikster op 15 aug 2021 9:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie