Even voorstellen

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Aaltje
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2022 15:52

Even voorstellen

Bericht door Aaltje »

Hallo, ik ben Aaltje, ik woon in Zwolle en ik ben de trotse, ik denk 1 van de weinige vrouwelijke 😉 eigenaren, van een grijze Opel Speedster, sinds 2018.

Deze auto heb ik gekocht via Wim van den Hil, ook bekend op het Speedsterforum. Wim heeft me aangestoken met het speedstervirus tijdens een roadtrip waar ik toen met een mini aan deelnam.

Ik heb een eigen instagrampagina voor mijn liefhebberij voor auto’s en autorijden en deze is te vinden onder @to_drive_look_enjoy.

Het liefst ben ik te vinden op de buitenlandse wegen met de speedster, dit doe ik wel eens via een georganiseerde roadtripper trip van Wim maar ook met vrienden die dezelfde liefhebberij delen. As we speak, zijn we op roadtrip in Luxemburg met oud speedsterforum oprichter Piet.

Ik ben heel erg benieuwd hoeveel Nederlandse speedsters er nog echt rijden en wie er nog heel graag op pad gaat met de speedster.

Groet, Aaltje
Bijlagen
00F1C43B-45DE-458D-9573-B5BD8914EC7B.jpeg
(244.33 KiB) 91 keer gedownload
911gt2
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 mei 2022 14:59

Re: Even voorstellen

Bericht door 911gt2 »

Mooie auto, veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
Ride-aholic
Actief lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 15 jul 2005 13:19
Locatie: Oosterhout (NB)

Re: Even voorstellen

Bericht door Ride-aholic »

Hi,
welkom hier.

Mijn Speedster mag tegenwoordig alleen m'n garage verlaten
voor korte trips als het dak er niet op hoeft 8)

Roadtrips vind ik geweldig, o.m. Stelvio-pass gedaan,
Andorra staat op de planning voor dit of volgend jaar.

Greetz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
Gebruikersavatar
PuurPlezier
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 jan 2022 19:04

Re: Even voorstellen

Bericht door PuurPlezier »

Hoi Aaltje, welkom om dit forum! Tof om ook een dame te mogen begroeten tussen dit overwegend mannenvolk.

Je bent niet de enige die door Wim besmet is. Mijn auto komt ook van hem vandaan. Mijn Speedster, hoewel nu te koop ivm aanschaf van een Elise, mag wekelijks buiten spelen bij goed weer. Lees: als het droog is en er geen strooizout ligt. En dan gaat ook het dak eraf, want open rijden kan eigenlijk altijd wel. Goede kleding maakt veel mogelijk. In augustus ga ik roadtrippen in Noorwegen, acht daagse Fjordentocht. Hoewel ik denk dat de Elise dan het muildier wordt.

Ik woon op de Veluwe, en daar is het nog behoorlijk goed mogelijk om de drukte te mijden en lekker het hoofd leeg te blazen. Mocht je het leuk vinden en kunnen, zaterdag komen er vijf Speedsterrijders bijeen in Apeldoorn voor een toerrit. Leuke gelegenheid om een aantal van ons te ontmoeten. Voor mij ook de eerste keer. Lukt dat niet, dan in ieder geval veel plezier hier en met je mooie Speedster.
Grt. nog een Peter
Houd de rubberzijde onder!
Plaats reactie