Voorstellen niet meer Speedyloos!!

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
OpelLotus
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2022 16:38

Voorstellen niet meer Speedyloos!!

Bericht door OpelLotus »

Update* sinds 29-6 de nieuwe eigenaar van de (ex)Speedster van Joop! Super om deze van Joop over te kunnen nemen. :D
Eerste ritjes fantastisch ervaren. Bedoeling is om meer en meer bekend te worden met de Speedster de club en het forum.


Oude voorstelronde:
Hallo allen, Simon hier. 31 jaar. Uit omgeving Den Haag.
Eigenlijk vanaf een jaar of 16 gek van de Speedster geweest, wel begonnen met Opels, daarna afgedwaald. Een Speedster is er nooit gekomen. Onlangs afscheid genomen van mijn BMW M235i, wat mijn Daily was maar door een auto van de zaak puur de hobby auto werd. Nu na auto of 50 verder en een tijdje eigen auto loos te zijn geweest begon het ineens weer te kriebelen voor een Speedster. Een heerlijke hobby auto om het pure rijden mee te ervaren.

Ben er pas 1 gaan proefrijden en was echt helemaal verkocht. Heb ooit tijdens een stage bij de lokale Opel dealer mee kunnen rijden (2009 zoiets) maar nooit zelf kunnen ervaren.

Voornemens om binnen een aantal maanden een mooie Speedster aan te schaffen omdat we dan ook een woning betrekken met garage. Tot die tijd wil ik me meer gaan verdiepen in de ins and outs. Dus zal ik het forum uitgebreid afstruinen!
Laatst gewijzigd door OpelLotus op 01 jul 2022 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Trotse eigenaar van de Ex-Gonzales Speedster :yes:
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Voorstellen nog Speedyloos.

Bericht door Smiley »

Welkom Simon.
Een garage is wel handig voor onze plastic autotjes ja, van buiten staan worden ze vaak niet mooier.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
OpelLotus
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2022 16:38

Re: Voorstellen niet meer Speedyloos!!

Bericht door OpelLotus »

:bangin:
Trotse eigenaar van de Ex-Gonzales Speedster :yes:
Plaats reactie