Speedster van Gonzales te koop!

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1923
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: Speedster van Gonzales te koop!

Bericht door S. Gonzales »

martinb schreef: 01 mei 2022 7:43 :roll: dat ging snel. Had nog tegen Ries gezegd, na een ritje in een weekend haalt hij wel de advertentie weg.
13 jaar inderdaad, 13 jaar terug in mei of juni de eerste ontmoeting bij gp elite in lelystad…..
De tijd vliegt Martin. Wij hebben samen ook nog een leuk tripje naar de Eifel gemaakt, daar kwam ik er al snel achter dat een volledig standaard Speedster’ niet echt lekker’ stuurt. Ik kon je daar amper bijhouden. Daarna kwamen dan ook snel de eerste aanpassingen, de remmen hadden toen al een eerste noodzakelijke upgrade gehad. Levensgevaarlijk die standaard remmen met originele Opel remblokken!
De rest volgde in de loop der jaren.
Later zijn we nog eens naar de Eifel geweest, met Ries en Peter. Vreselijk gelachen daar. :lol:
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Re: Speedster van Gonzales te koop!

Bericht door martinb »

Gelukkig hebben we de foto’s nog. Luxemburg, duitsland, nurnberg en die duitse speedstermeeting op een oude vliegbasis en belgie😀
S. Gonzales schreef: 01 mei 2022 9:29
martinb schreef: 01 mei 2022 7:43 :roll: dat ging snel. Had nog tegen Ries gezegd, na een ritje in een weekend haalt hij wel de advertentie weg.
13 jaar inderdaad, 13 jaar terug in mei of juni de eerste ontmoeting bij gp elite in lelystad…..
De tijd vliegt Martin. Wij hebben samen ook nog een leuk tripje naar de Eifel gemaakt, daar kwam ik er al snel achter dat een volledig standaard Speedster’ niet echt lekker’ stuurt. Ik kon je daar amper bijhouden. Daarna kwamen dan ook snel de eerste aanpassingen, de remmen hadden toen al een eerste noodzakelijke upgrade gehad. Levensgevaarlijk die standaard remmen met originele Opel remblokken!
De rest volgde in de loop der jaren.
Later zijn we nog eens naar de Eifel geweest, met Ries en Peter. Vreselijk gelachen daar. :lol:
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
OpelLotus
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2022 16:38

Re: Speedster van Gonzales te koop!

Bericht door OpelLotus »

Staat nu bij mij in de garage, blij als een kind ben ik ermee. Joop bedankt voor alle Speedster wijsheden. We keep in touch.
Trotse eigenaar van de Ex-Gonzales Speedster :yes:
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Re: Speedster van Gonzales te koop!

Bericht door Manta79 »

martinb schreef: 01 mei 2022 17:56 Gelukkig hebben we de foto’s nog. Luxemburg, duitsland, nurnberg en die duitse speedstermeeting op een oude vliegbasis en belgie😀
S. Gonzales schreef: 01 mei 2022 9:29
martinb schreef: 01 mei 2022 7:43 :roll: dat ging snel. Had nog tegen Ries gezegd, na een ritje in een weekend haalt hij wel de advertentie weg.
13 jaar inderdaad, 13 jaar terug in mei of juni de eerste ontmoeting bij gp elite in lelystad…..
De tijd vliegt Martin. Wij hebben samen ook nog een leuk tripje naar de Eifel gemaakt, daar kwam ik er al snel achter dat een volledig standaard Speedster’ niet echt lekker’ stuurt. Ik kon je daar amper bijhouden. Daarna kwamen dan ook snel de eerste aanpassingen, de remmen hadden toen al een eerste noodzakelijke upgrade gehad. Levensgevaarlijk die standaard remmen met originele Opel remblokken!
De rest volgde in de loop der jaren.
Later zijn we nog eens naar de Eifel geweest, met Ries en Peter. Vreselijk gelachen daar. :lol:
Mooie jaren Joop, Martin !
"Dat stukje van mezelf in kwijt kunnen en de toiletgeluiden" moet ik nog om grinniken en de 2 halve liters bier bij aankomt (36 graden) absorbeerde het lichaam al net na de huig.
"A je to !" #0047
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Re: Speedster van Gonzales te koop!

Bericht door Manta79 »

OpelLotus schreef: 01 jul 2022 22:00 Staat nu bij mij in de garage, blij als een kind ben ik ermee. Joop bedankt voor alle Speedster wijsheden. We keep in touch.
Lokatie Zoetermeer toch ? Idem, nog even dan ;-)
"A je to !" #0047
OpelLotus
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2022 16:38

Re: Speedster van Gonzales te koop!

Bericht door OpelLotus »

Klopt, ik juist net weer terug. Nog geen Speedsters tegen gekomen :D
Trotse eigenaar van de Ex-Gonzales Speedster :yes:
Plaats reactie