Speedster bekijken in Duitsland

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: Speedster bekijken in Duitsland

Bericht door gertje »

Nelson87 schreef:
Grimmie schreef: 12 jul 2022 21:29 Nooit meer een Speedster binnen mijn budget gevonden. Ook gestopt met zoeken op een gegeven moment.
Dus weer een Mazda MX5 gekocht, NC (3de generatie), 2.0 met 160pk. Qua performance komt het niet in de buurt van een Speedster, maar het is wel een stuk comfortabeler.

Wie weet tot ooit, misschien komt er ooit nog iets op mijn pad... maar met de alleen maar stijgende prijzen denk ik dat de kans eerder kleiner dan groter wordt... ach ja Afbeelding
Ben nu bezig met een speedster uit Duitsland, ga volgende week kijken al hij er nog staat. Vraagprijs 16k, druklager moet wel vervangen worden, misschien nog wel meer. Hij paars gewrapt, lak eronder is in mindere staat staat erbij, ben benieuwd.

Wat was je budget?
Idd zoals Stefan zegt kun je niet zien in welke staat de carrosserie is. Alsook is de lak op de Speedster zo fragiel dat je 9/10 de lak eraf trek als je de wrap eraf wil halen.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: Speedster bekijken in Duitsland

Bericht door gertje »

I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

Opel Opel Speedster 2,2 Liter 2003
First Registration: 07/2003 Mileage: 72.389 km Fuel: Petrol Power: 110 kW (150 Hp)
Price: €16,000

https://link.mobile.de/ZrcC9wQYKSghsTBq7

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

30/08/14 meet and greet.
Nelson87
Lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 aug 2015 20:46
Locatie: Achterhoek

Re: Speedster bekijken in Duitsland

Bericht door Nelson87 »

gertje schreef: 16 aug 2022 7:02
Nelson87 schreef:
Grimmie schreef: 12 jul 2022 21:29 Nooit meer een Speedster binnen mijn budget gevonden. Ook gestopt met zoeken op een gegeven moment.
Dus weer een Mazda MX5 gekocht, NC (3de generatie), 2.0 met 160pk. Qua performance komt het niet in de buurt van een Speedster, maar het is wel een stuk comfortabeler.

Wie weet tot ooit, misschien komt er ooit nog iets op mijn pad... maar met de alleen maar stijgende prijzen denk ik dat de kans eerder kleiner dan groter wordt... ach ja Afbeelding
Ben nu bezig met een speedster uit Duitsland, ga volgende week kijken al hij er nog staat. Vraagprijs 16k, druklager moet wel vervangen worden, misschien nog wel meer. Hij paars gewrapt, lak eronder is in mindere staat staat erbij, ben benieuwd.

Wat was je budget?
Idd zoals Stefan zegt kun je niet zien in welke staat de carrosserie is. Alsook is de lak op de Speedster zo fragiel dat je 9/10 de lak eraf trek als je de wrap eraf wil halen.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Dat klopt, ga er vanuit dat de lak slecht is, dus overspuiten. Overspuiten is geen probleem, ga er van uit dat ze ook osmose hebben, dat is lastig te verhelpen. Of ik ga hem zelf wrappen, leuk klusje. Als hij maar schade vrij is of goed gerepareerd is. Kom er toch voor m’n werk langs, dus de brandstof bespaar ik mij al.
Mazda Mx5 ND RF 2018
Corvette C4 1984
Opel Speedster 2003 oranje
Opel Speedster 2002 zwart
F-Kart 100cc zwart/groen
F-Kart 100cc rood/zwart
Dikke 16 tons heftruck Kalmar DC 12-600
911gt2
Lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 mei 2022 14:59

Re: Speedster bekijken in Duitsland

Bericht door 911gt2 »

Ik weet niet of je al ervaring hebt met wrappen, maar een speedster wrappen is geen leuk klusje.
Er zijn veel lastige hoeken langs de targabeugel en bij de uitlaat bijvoorbeeld. Dat betekend dat je veel lassen moet leggen. Als je daar geen ervaring mee hebt kom je echt van een koude kermis thuis.
Nelson87
Lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 aug 2015 20:46
Locatie: Achterhoek

Re: Speedster bekijken in Duitsland

Bericht door Nelson87 »

911gt2 schreef: 22 aug 2022 8:40 Ik weet niet of je al ervaring hebt met wrappen, maar een speedster wrappen is geen leuk klusje.
Er zijn veel lastige hoeken langs de targabeugel en bij de uitlaat bijvoorbeeld. Dat betekend dat je veel lassen moet leggen. Als je daar geen ervaring mee hebt kom je echt van een koude kermis thuis.
Laat hem overspuiten, in rood/oranje waarschijnlijk.
Nu zit er dat saaie grijze Duitse kleurtje erop🤣
Mazda Mx5 ND RF 2018
Corvette C4 1984
Opel Speedster 2003 oranje
Opel Speedster 2002 zwart
F-Kart 100cc zwart/groen
F-Kart 100cc rood/zwart
Dikke 16 tons heftruck Kalmar DC 12-600
Gebruikersavatar
paul
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1090
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
Locatie: Groningen

Re: Speedster bekijken in Duitsland

Bericht door paul »

Laat hem overspuiten, in rood/oranje waarschijnlijk.
Nu zit er dat saaie grijze Duitse kleurtje erop🤣
Heb je enig idee wat dat zal kosten? Ik zit er ook nog over te denken om mijn Speedster over te laten spuiten, maar dan
gewoon in dezelfde kleur als ie nu is, nml. zwart :D (maar nu dan wel met een blanke laklaag eroverheen).
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Nelson87
Lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 aug 2015 20:46
Locatie: Achterhoek

Re: Speedster bekijken in Duitsland

Bericht door Nelson87 »

paul schreef: 29 aug 2022 14:55
Laat hem overspuiten, in rood/oranje waarschijnlijk.
Nu zit er dat saaie grijze Duitse kleurtje erop🤣
Heb je enig idee wat dat zal kosten? Ik zit er ook nog over te denken om mijn Speedster over te laten spuiten, maar dan
gewoon in dezelfde kleur als ie nu is, nml. zwart :D (maar nu dan wel met een blanke laklaag eroverheen).
M’n zat in de Autoschade, maar klust nog bij in de avonduren. Dus hij gaat hem overspuiten, geen idee wat t kost.
Denk zelf rond de 2000/3000€.
Mazda Mx5 ND RF 2018
Corvette C4 1984
Opel Speedster 2003 oranje
Opel Speedster 2002 zwart
F-Kart 100cc zwart/groen
F-Kart 100cc rood/zwart
Dikke 16 tons heftruck Kalmar DC 12-600
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: Speedster bekijken in Duitsland

Bericht door gertje »

Nelson87 schreef:
paul schreef: 29 aug 2022 14:55
Laat hem overspuiten, in rood/oranje waarschijnlijk.
Nu zit er dat saaie grijze Duitse kleurtje eropAfbeelding
Heb je enig idee wat dat zal kosten? Ik zit er ook nog over te denken om mijn Speedster over te laten spuiten, maar dan
gewoon in dezelfde kleur als ie nu is, nml. zwart :D (maar nu dan wel met een blanke laklaag eroverheen).
M’n zat in de Autoschade, maar klust nog bij in de avonduren. Dus hij gaat hem overspuiten, geen idee wat t kost.
Denk zelf rond de 2000/3000€.
11 jaar geleden heb ik mijne laten overspuiten alles zelf gedaan (uiteenhalen, terug in eensteken) in de zelfde kleur was toen iets van een 2000€ aan spuiten enkel.
Dus denk dat je nu een 4000@5000 ga kwijt zijn

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
paul
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1090
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
Locatie: Groningen

Re: Speedster bekijken in Duitsland

Bericht door paul »

Dus denk dat je nu een 4000@5000 ga kwijt zijn
Pfoeh... :( Daar ga ik nog eens goed over nadenken :roll:
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Plaats reactie