FF voorstellen...

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Driver777
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 okt 2005 10:06
Locatie: Limburgia

FF voorstellen...

Bericht door Driver777 »

Hoi luitjes,

Na een aantal keren hier te hebben vertoefd, heb ik me eindelijk eens aangemeld en wil ik me bij deze voorstellen.

Ik ben Dave, ben 29 jaar, en heb een passie voor alles wat snel is, met name op 4 wielen. Mijn vorige auto's zijn:

Toyota Corolla Twincam 16 (1986)
BMW E30 318is (1990)
Subaru Impreza GTT 555 (1998)
en nu een geweldige VW Golf 1.6 (1994). :oops:

Ik heb ook het genoegen gehad in een Evo6 te mogen rijden, mee te rijden in een Skyline GT-R R33 en te rijden in een S1 Elise. Dat laatste beviel mij zeer goed. Een Elise is echter voor mij wat aan de dure kant, dus wil ik mij 's door jullie laten informeren over het wel en wee van de Speedster. Ik heb het dan met name over de 2.2, aangezien de Turbo buiten mijn budget ligt :(

Jullie hebben het eigenlijk aan Stef666 te danken dat ik hier nu zit, aangezien hij op andere fora altijd bezig is over zijn Speedster :roll: :wink: . Ik zal jullie eerlijk bekennen, ik ben geen Opel-fan... Maar ik heb veel goede dingen over de Speedster gehoord, en het zou echt wel eens een bakkie voor mij kunnen zijn :wink:

Ik kwam hier al wat tegen over de ABS-perikelen van de 2.2, dus daar ga ik me nog eens in verdiepen. En andere tips zijn natuurlijk altijd welkom :wink:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: FF voorstellen...

Bericht door Marcel »

Driver777 schreef:Hoi luitjes,

Na een aantal keren hier te hebben vertoefd, heb ik me eindelijk eens aangemeld en wil ik me bij deze voorstellen.

Ik ben Dave, ben 29 jaar, en heb een passie voor alles wat snel is, met name op 4 wielen. Mijn vorige auto's zijn:

Toyota Corolla Twincam 16 (1986)
BMW E30 318is (1990)
Subaru Impreza GTT 555 (1998)
en nu een geweldige VW Golf 1.6 (1994). :oops:

Ik heb ook het genoegen gehad in een Evo6 te mogen rijden, mee te rijden in een Skyline GT-R R33 en te rijden in een S1 Elise. Dat laatste beviel mij zeer goed. Een Elise is echter voor mij wat aan de dure kant, dus wil ik mij 's door jullie laten informeren over het wel en wee van de Speedster. Ik heb het dan met name over de 2.2, aangezien de Turbo buiten mijn budget ligt :(

Jullie hebben het eigenlijk aan Stef666 te danken dat ik hier nu zit, aangezien hij op andere fora altijd bezig is over zijn Speedster :roll: :wink: . Ik zal jullie eerlijk bekennen, ik ben geen Opel-fan... Maar ik heb veel goede dingen over de Speedster gehoord, en het zou echt wel eens een bakkie voor mij kunnen zijn :wink:

Ik kwam hier al wat tegen over de ABS-perikelen van de 2.2, dus daar ga ik me nog eens in verdiepen. En andere tips zijn natuurlijk altijd welkom :wink:
Hoi..........aat je niks wijs maken door Stef666 hoor, de speedster is echt een verschrikelijke..............LEUKE wagen om te rijden.

En dat je geen Opel fan bent, volgens mij zitten er hier maar twee Opelfans..Speedster en Jans.......de rest tja de speedster is een speedster en geen Opel :wink:

Veel plezier hier en met je zoektoch mocht je het wijze besluit nemen we één te nemen.

Groet Marcel.
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Hey Dave, Welkom en leuk dat je jezelf aangemeld hebt! Dat ABS verhaal is niet echt zo spannend als het lijkt, Als een evt. slechte unit vervangen is voor een goede zijn de problemen weg.
En voor deze recall geld een periode van 6 jaar of 100.000 Km. En heeft verder niet met fabrieks garantie te maken :idea:

Maar kom eens naar een meeting en vraag eens wat ritjes in verschillende auto's :yes:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Re: FF voorstellen...

Bericht door Martin »

Marcel schreef:
Driver777 schreef:Hoi luitjes,

Na een aantal keren hier te hebben vertoefd, heb ik me eindelijk eens aangemeld en wil ik me bij deze voorstellen.

Ik ben Dave, ben 29 jaar, en heb een passie voor alles wat snel is, met name op 4 wielen. Mijn vorige auto's zijn:

Toyota Corolla Twincam 16 (1986)
BMW E30 318is (1990)
Subaru Impreza GTT 555 (1998)
en nu een geweldige VW Golf 1.6 (1994). :oops:

Ik heb ook het genoegen gehad in een Evo6 te mogen rijden, mee te rijden in een Skyline GT-R R33 en te rijden in een S1 Elise. Dat laatste beviel mij zeer goed. Een Elise is echter voor mij wat aan de dure kant, dus wil ik mij 's door jullie laten informeren over het wel en wee van de Speedster. Ik heb het dan met name over de 2.2, aangezien de Turbo buiten mijn budget ligt :(

Jullie hebben het eigenlijk aan Stef666 te danken dat ik hier nu zit, aangezien hij op andere fora altijd bezig is over zijn Speedster :roll: :wink: . Ik zal jullie eerlijk bekennen, ik ben geen Opel-fan... Maar ik heb veel goede dingen over de Speedster gehoord, en het zou echt wel eens een bakkie voor mij kunnen zijn :wink:

Ik kwam hier al wat tegen over de ABS-perikelen van de 2.2, dus daar ga ik me nog eens in verdiepen. En andere tips zijn natuurlijk altijd welkom :wink:
Hoi..........aat je niks wijs maken door Stef666 hoor, de speedster is echt een verschrikelijke..............LEUKE wagen om te rijden.

En dat je geen Opel fan bent, volgens mij zitten er hier maar twee Opelfans..Speedster en Jans, Martin.......de rest tja de speedster is een speedster en geen Opel :wink:

Veel plezier hier en met je zoektoch mocht je het wijze besluit nemen we één te nemen.

Groet Marcel.
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Welkom hier!

Laat je niet leiden door gevoelens over een merk, dan laat je juist zien dat je een autoliefhebber bent ipv een merkenblind gevalletje :wink: .
De speedster is echt zo leuk, je trekt er echt heel veel bekijks mee, en nog NOOIT heb ik toen iets negatiefs erover gehoord omdat het "maar" een opeltje is.

Veel plezier hier en neus even goed wat topics door, zo kom je HEEL veel te weten over de speedster :idea:

groet,
Maikel
Afbeelding
Driver777
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 okt 2005 10:06
Locatie: Limburgia

Bericht door Driver777 »

Zijn er trouwens veel Speedster-rijders in het zuiden des lands? Kwam een aantal weken geleden een zilveren Speedster tegen tussen Roermond en Beesel. Nu kijk ik iedere keer of ik 'm weer tegen kom. :(

Komt er nog een meeting binnenkort?
Dave

"Live to Drift - Drift to Live"
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Volgens mij staat er geen meeting op de agenda (Behalve de kartmeeting in Januarie) Maar dat wil niet zeggen dat er eerdaags geen spontane (mini) meet georganiseerd wordt :idea: (al is het alleen maar om weer een Speedster zieltje te winnen :mrgreen: )
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Driver777
Lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 30 okt 2005 10:06
Locatie: Limburgia

Bericht door Driver777 »

Denk je? Denk niet dat je daar nog veel moeite voor hoeft te doen :wink:

Maar dat betekent niet dat er niks georganiseerd hoeft te worden 8)
Dave

"Live to Drift - Drift to Live"
Gebruikersavatar
speedyfan
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 16 mei 2005 11:28
Locatie: Midden-Limburg

Bericht door speedyfan »

ik kom ook geregeld in Roermond als ik de auto aan het uitlaten ben.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Driver777 schreef:Denk je? Denk niet dat je daar nog veel moeite voor hoeft te doen :wink:

Maar dat betekent niet dat er niks georganiseerd hoeft te worden 8)
Gewoon een locatie zoeken en op de site zetten. Het lastige van de winter is dat er door het weer minder mensen komen. Maar een stuk of 8 moet altijd wel lukken.
Lotus Elise S2
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Dan heb je in elk geval de "Die-Hards" te pakken H-J :mrgreen:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

En er komen nog mooie dagen zat.Dus gewoon een plek uitzoeken ,
en er komen er altijd wel een paar. :idea:
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Zo is dat. :D
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Plaats reactie