harrys schreef:nog even over die dingen die nog in het evenementen topic stonden;
- mijn motorstoringslampje: foutcode luchtmassa meter. Even gereset, gaat ie opnieuw dan vervangen we die even , niks aan de hand dus
- die bilstein trackpack dempers op de foto: daar zitten externe canisters op ( die gebruik je doorgaans om de bump in te stellen meestal, de draaiknop op de dempers zelf is dan voor de rebound), maar die heb ik dus niet, ik heb bilsteindempers zonder canisters. Kan ze ook nergens terugvinden op het internet of bij bilstein, zal wel, tegen de tijd dat ik er zat van ben laat ik Leo vd Maden een mooi setje Ohlins opbouwen
- die onrustig voorkant. Niemand heeft dus castor gegevens of legt een relatie tussen castor en onrust voorkant ? Ik ga hem meten op de uitlijnbank en dan eens kijken of ik met shims de bovenste draagarmen wat voorwaarts kan krijgen. Ik zal jullie op de hoogte houden, heb alleen de komende weken weinig tijd om wat te doen. En de voorste wiellagers even checken
Heb ook verse semi slicks besteld, R888, daar ben ik aardig vertrouwd mee, kunnen we meteen even kijken of de velgen in orde zijn.
Ik rij zelf met de Khumo's en daar is niets mis mee in tegendeel ik vind ze zelfs beter dan de yokohama's. A 048.
Je kunt er langere stunts mee doen zonder dat ze te heet worden en dan gaan beginnen glijden zoals de Yoko's.
Misschien zijn je schokbrekers aan revisie toe waardoor je een onrustige voorkant hebt?
Zelf rij ik met de regelbare verstevigde ARB op 1 stand harder dan neutraal en dit geeft me een enorme verbetering qua wegligging. Auto is er heel neutraal van geworden en onderstuur is volledig weg zelfs bij voluit accelereren uit scherpe bochten. (Quaiffe LSD , Stage 4+ !)
Graag zou ik nog achteraan een regelbare ARB willen monteren.
Heeft er iemand een idee of dit mogelijk is ?
Vanderkooi heeft bij mijn Speedster Turbo in der tijd ook iets gedaan met het stuurhuis geloof ik.
Iets lager of iets hoger gemonteerd om te compenseren met mijn verlaging ( Nitron ophanging).