Osmose topic No. zoveel
Osmose topic No. zoveel
Ook mijn (zilveren) Speedster lijkt na afgelopen winterperiode ten prooi te zijn gevallen aan het gevreesde osmose lakprobleem: op de bekende plek in de hoeken van de portieren zijn een paar bubbeltjes te zien en komt de lak los
Nu ben ik hier op het forum natuurlijk al verschillende topics tegengekomen over dit probleem maar geen enkele eindigt met een oplossing of laat weten hoe het uiteindelijk is afgelopen. Zijn er mensen die het probleem al een tijdje geleden hebben geconstateerd en die ervaringen hebben? (is het bijvoorbeeld veel erger geworden, heeft het zin gehad om de getroffen onderdelen over te laten spuiten etc.?)
Nu ben ik hier op het forum natuurlijk al verschillende topics tegengekomen over dit probleem maar geen enkele eindigt met een oplossing of laat weten hoe het uiteindelijk is afgelopen. Zijn er mensen die het probleem al een tijdje geleden hebben geconstateerd en die ervaringen hebben? (is het bijvoorbeeld veel erger geworden, heeft het zin gehad om de getroffen onderdelen over te laten spuiten etc.?)
Opel Speedster 2.2 Zilver 2001
Hey,
Heb het zelfde probleem met de de achter wielkasten.
Wat van die kleine 'blaasjes'.
Wat ik begrepen heb van de spuiter, is dat dit een bekend probleem is en het probleem niet in de lak zit, maar in de kunststof body van de auto...
Probleem was naar zijn mening bijna niet te verhelpen.
Kwaaltje hoort bij de auto...
Gr
Bas
Heb het zelfde probleem met de de achter wielkasten.
Wat van die kleine 'blaasjes'.
Wat ik begrepen heb van de spuiter, is dat dit een bekend probleem is en het probleem niet in de lak zit, maar in de kunststof body van de auto...
Probleem was naar zijn mening bijna niet te verhelpen.
Kwaaltje hoort bij de auto...
Gr
Bas
Klerks laktechniek heeft hier een oplossing voor is heel simpel.
Mijn wagen heeft er ook last van eerste winter na spuitbeurt zijn de bekende plekken naar voren gekomen. Deze worden diep weg geschuurd en opnieuw in de plamuur gezet hier wordt 100% garantie
op gegeven. Dat de osmose dan weg is.
Mijn wagen wordt binnenkort ook gedaan als ik tijd heb,
Mijn wagen heeft er ook last van eerste winter na spuitbeurt zijn de bekende plekken naar voren gekomen. Deze worden diep weg geschuurd en opnieuw in de plamuur gezet hier wordt 100% garantie
op gegeven. Dat de osmose dan weg is.
Mijn wagen wordt binnenkort ook gedaan als ik tijd heb,
- SpeedsterWimpie
- Actief lid
- Contacteer:
Die van mij staat bij Marck Harteveld,
Achterschade en ook van die mooie bergen op de onderzijde van de deuren.
Diep uitslijpen heb ik begrepen.
Achterschade en ook van die mooie bergen op de onderzijde van de deuren.
Diep uitslijpen heb ik begrepen.
www.WvM-Mobility.nl : NIU SuperiorStore NIU #1 elektrische scooters van de wereld
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
Re: Osmose topic No. zoveel
interesant stukje om te lezen, bedankt voor de tip