Hi !!
Kwam er pas achter dat mijn peilstok onderop beschadigd is. Die wil ik dus graag vervangen. Hebben meer mensen dit gehad? En wie weet waar dit te krijgen is.
Alle hulp welkom!
Olie- peilstok , waar nieuw te krijgen?
Olie- peilstok , waar nieuw te krijgen?
Trotse eigenaar van de Ex-Gonzales Speedster 
Re: Olie- peilstok , waar nieuw te krijgen?
Misschien is de sloop of onderdelenlijn het handigst om een originele te krijgen.
Wel even goed kijken of een 2.2 uit een Astra bijvoorbeeld wel dezelfde lengte heeft uiteraard (en je bent bekend met de juiste peil methode neem ik aan ?!, omdat je koud te laag meet etc.)
Interessanter vind ik te snappen hoe dit gekomen is en waar het deel is wat je mist, want ik heb dit in ieder geval nooit gehad of van gehoord..
Gr,
The Duke
Wel even goed kijken of een 2.2 uit een Astra bijvoorbeeld wel dezelfde lengte heeft uiteraard (en je bent bekend met de juiste peil methode neem ik aan ?!, omdat je koud te laag meet etc.)
Interessanter vind ik te snappen hoe dit gekomen is en waar het deel is wat je mist, want ik heb dit in ieder geval nooit gehad of van gehoord..
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Is een specifiek onderdeel van de Speedster dacht ik
Verstuurd vanaf mijn CPH2449 met Tapatalk
30/08/14 meet and greet.
Jij toevallig nog wat liggen Gertje?
Ik denk gewoon aangetast door de olie en door het schrapen/stoten langs de peilstokbuis.
Het onderste “peil”deeltje is bovenop waar hij om de stok sluit beschadigd/gescheurd/open/niet compleet. Volgens mij is het al langer zo maar nooit echt over gevallen of aandacht aan besteed.
Had de olie / kvs dop en peilstok bovenzijde laten spuiten om de motorruimte wat extra op te frissen. Vandaar dat ik die peilstok eens beter ging bekijken…
Ik denk gewoon aangetast door de olie en door het schrapen/stoten langs de peilstokbuis.
Het onderste “peil”deeltje is bovenop waar hij om de stok sluit beschadigd/gescheurd/open/niet compleet. Volgens mij is het al langer zo maar nooit echt over gevallen of aandacht aan besteed.
Had de olie / kvs dop en peilstok bovenzijde laten spuiten om de motorruimte wat extra op te frissen. Vandaar dat ik die peilstok eens beter ging bekijken…
Trotse eigenaar van de Ex-Gonzales Speedster 
- gertje
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Kan zijn dat ik er nog ene liggen heb maar ben niet echt thuis om er naar te zoeken.
Ik dacht dat het idd langer of korter was omdat de motor anders gemonteerd is.
Nieuwe denk ik niet dat er nog te krijgen zijn maar wie niet waagt niet wint
Ik dacht dat het idd langer of korter was omdat de motor anders gemonteerd is.
Nieuwe denk ik niet dat er nog te krijgen zijn maar wie niet waagt niet wint

30/08/14 meet and greet.