Optie als je achterlicht(en) kapot is/zijn !

Weetjes en tips voor onze auto.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: photoshopping

Bericht door Marcel »

Pipo schreef:Nu nog de kleur in Europe-blue veranderen en het is helemaal af :twisted: :wink:
Sorry maar er zijn grenzen 8)
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Re: photoshopping

Bericht door Hendrik-Jan »

Marcel schreef:
Pipo schreef:Nu nog de kleur in Europe-blue veranderen en het is helemaal af :twisted: :wink:
Sorry maar er zijn grenzen 8)
Er is er een tussen Belgie en Nederland...
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

grenzen

Bericht door Pipo »

Gelukkig maar dat die grens er is. Stel je voor dat Nederland een provincie van België was. Dan waren er ca 400 ipv 200 Speedsters in België en was mijn karretje de helft minder exclusief wat de herverkoopwaarde weer doet dalen. :)
Volgen jullie nog :?: :wink:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Hallo Pipo,Stel je voor dat Belgie bij Nederland hoorde dan hadden jullie ook een goed SPEEDSTER forum :lol: :lol: :lol: vr.gr.linne150
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

linne150 schreef:Hallo Pipo,Stel je voor dat Belgie bij Nederland hoorde dan hadden jullie ook een goed SPEEDSTER forum :lol: :lol: :lol: vr.gr.linne150
En moeten wij nóg meer wegen repareren :evil:
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Pipo »

linne150 schreef:Hallo Pipo,Stel je voor dat Belgie bij Nederland hoorde dan hadden jullie ook een goed SPEEDSTER forum :lol: :lol: :lol: vr.gr.linne150
Dat vind ik nou echt een steek onder de gordel, zie :shock: :!: :lol:


Maar Jans, wat de wegen betreft. Geef mij maar de Belgische autowegen tov de Nederlandse hoor :!: En onze Ardense bochtjes met uitzicht moet je bij jullie ook ver gaan zoeken :twisted:
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1367
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10

Bericht door speedster »

Pipo schreef:
linne150 schreef:Hallo Pipo,Stel je voor dat Belgie bij Nederland hoorde dan hadden jullie ook een goed SPEEDSTER forum :lol: :lol: :lol: vr.gr.linne150
Dat vind ik nou echt een steek onder de gordel, zie :shock: :!: :lol:


Maar Jans, wat de wegen betreft. Geef mij maar de Belgische autowegen tov de Nederlandse hoor :!: En onze Ardense bochtjes met uitzicht moet je bij jullie ook ver gaan zoeken :twisted:

Ik rij veel met de vrachtauto in Belgie, maar vind de wegen niet echt goed vergeleken met Nederland. Het is wel beter dan 15 jaar geleden, maar vergeleken met Nederland moet er nog veel veranderd worden. Vooral de binnen door wegen met gaten in de weg.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Pipo schreef:
linne150 schreef:Hallo Pipo,Stel je voor dat Belgie bij Nederland hoorde dan hadden jullie ook een goed SPEEDSTER forum :lol: :lol: :lol: vr.gr.linne150
Dat vind ik nou echt een steek onder de gordel, zie :shock: :!: :lol:


Maar Jans, wat de wegen betreft. Geef mij maar de Belgische autowegen tov de Nederlandse hoor :!: En onze Ardense bochtjes met uitzicht moet je bij jullie ook ver gaan zoeken :twisted:
Betere wegen in Belgie :?: die is nieuw.

Begreep van een collega die in belgie woont, dat het wel gaat veranderen, vanaf 1 januari gaat waarschijnlijk de wegenbelasting/houderschapsbelasting in belgie 2 tot 3 keer zoveel worden om de wegen in orde te maken :!:
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Dat gaat dan wel even duren, 2017 klaar?!! :wink:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

stevenflappy schreef:Dat gaat dan wel even duren, 2017 klaar?!! :wink:
Haha dat redden ze niet, heb je een belg wel eens zien werken :?:
Als er een scheet dwars zit gaan ze staken..........maak er maar 2170 van :oops:
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Pipo »

speedster schreef: Ik rij veel met de vrachtauto in Belgie, maar vind de wegen niet echt goed vergeleken met Nederland. Het is wel beter dan 15 jaar geleden, maar vergeleken met Nederland moet er nog veel veranderd worden. Vooral de binnen door wegen met gaten in de weg.
En waarom is dat denk je? OMDAT AL DIE NEDERLANDERS MET HUN OVERLADEN VRACHTWAGENS BIJ ONS DE BINNENWEGEN KOMEN KAPOTRIJDEN! :P

Die opmerking over dat staken zal ik maar negeren zeker. :o Ik werk al 23 jaar, heb nog nooit gestaakt en heb slechts 2 maal voor ziekte een dag moeten verzuimen. Daar kunnen veel van onze zuiderburen nog van leren, oh zo! 8)

Zeg Marcel, zou je niet terug een zilveren Speedster kopen, jong. Volgens mij brengt al dat oranje je slechte ik in je boven :)
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Pipo schreef: Zeg Marcel, zou je niet terug een zilveren Speedster kopen, jong. Volgens mij brengt al dat oranje je slechte ik in je boven :)
Haha sorry :wink: als er een andere komt, denk ik meer aan, geel, rood , oranje........vindt ik toch wel de mooiste.......daarna zouden blauw en zwart ook wel kunnen :wink:
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

oranje boven

Bericht door linne150 »

Wij hebben in ons Koningshuis ook zweimal iemand gehad waar dat oranje een raar of vreemd gedrag opriep linne150 :wink:
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Re: oranje boven

Bericht door SteV6 »

linne150 schreef:Wij hebben in ons Koningshuis ook zweimal iemand gehad waar dat oranje een raar of vreemd gedrag opriep linne150 :wink:
:shock: :roll: :?:

Ik dacht dat ik altijd goed had opgelet tijdens de geschiedenislessen, maar ik het geen flauw benul waar je op doelt linne150 :oops:

SteV6
S4 Avant
Plaats reactie