Milltek exhaust januari 2005

Voordelige aankopen voor leden.
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Martin schreef:
Pascal schreef:Net gebeld met lotus dealer in lochem stuk prijs 925 neurootjes :cry: .incl btw, excl. plaatsing.
.

Alleen voor een einddemper? 663,24 euro excl shipping.
Ik vind zit wel veel verschil tussen, 925,- en zeg maar 700,- euro :shock:
waar blijft dan die 225,- euro?? :?

Plaatsen van de uitlaatlijn lijkt mij geen probleem, kunnen altijd nog een
klus zaterdag van maken om elkaar te helpen bij monteren. :P

Zondag is de laaste dag van deze maand en de aanbieding dus, wat gaan we doen????

Gr, 8) Martin
Hi Martin
Heb zelf twee maand geleden nog 925 euro betaald :? en 3 weken later
ging er zo.n 200 euro vanaf. denk als je de uitlaat wilt,gewoon zo snel mogelijkbellen met lotus in lochem!! en met ze overleggen over de prijs
ivm korting van Courtenay.

Groetjes jan



Hallo Martin
Hallo Martin
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Martin schreef:Alleen voor een einddemper? 663,24 euro excl shipping.
Ik vind zit wel veel verschil tussen, 925,- en zeg maar 700,- euro :shock:
waar blijft dan die 225,- euro?? :?

Plaatsen van de uitlaatlijn lijkt mij geen probleem, kunnen altijd nog een
klus zaterdag van maken om elkaar te helpen bij monteren. :P

Zondag is de laaste dag van deze maand en de aanbieding dus, wat gaan we doen????

Gr, 8) Martin
Let wel! De aanbieding geldt alleen voor complete lijnen van £ 872,-

En alleen een Milltek einddemper voor geluid is wat duur, zonder de sportkatalisator en verwijderen van de pre-katalisator is er nauwelijks pk-winst. Voor meer geluid moeten er goedkopere alternatieven te vinden zijn. Daarom ga ik t.z.t. of nu :roll: over tot de aanschaf van een volledige uitlaatlijn.

SteV6
S4 Avant
bruno
Nieuw lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2004 23:54

Bericht door bruno »

Martin schreef:Hallo luitjes,

Ik had een mail gekregen van Bruno om een voorschot te betalen van 200,- eurie, maar ik kon niet storten want de banknummer klopte niet.

Heb toen gelijk een mail naar bruno gestuurd voor korecctie nooit iets van gehoord en nu is iedereen op eens voorzien van een sportuitlaat. :( :(

Ik vind het een rare gang van zaken :evil: , en baal er van dat hij niet gelijk op mijn mail heeft gereageerd, pas na alles is uitgeleverd kreeg ik reactie.


Gr, 8) Martin
Kijk Martin,

Dat rekening nummer stond in een tekst bestand met nog wat andere gegevens , ik heb dit zelfde bestand naar een 25tal mensen gestuurd en die hun voorschot stond meteen op mijn rekening dus kan ik alleen conluderen dat het rekening n° dat erin stond wel degelijk het juiste was , de fout ligt dus bij jou . Toen je mailde om te zeggen dat het rek n° niet klopte was het reeds te laat want de bestelling was al weg .

Ik kan best begrijpen dat sommigen het niet leuk vinden dat ze nu 300€ meer moeten betalen , maar niets belet jullie om een 2de groepsaankoop op poten te zetten .

Mijn actie was een succes , maar het heeft me wel tijd en moeite gekost en dat ga ik niet elke week doen .
greetyzzz
Bruno
Plaats reactie