fabrieksbezoek Lotus Norwich

Heb je een idee gooi het in de groep.
speedilibra
Nieuw lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 dec 2004 23:00

fabrieksbezoek Lotus Norwich

Bericht door speedilibra »

Zijn er geïnteresseerde Speedster eigenaren voor een fabrieksbezoek aan de Lotus/Speedster fabriek in Norwich?

Bij voldoende interesse ben ik bereid (een deel van) de organisatie hiervan op te pakken. De deur bij de fabriek staat al op een kier, maar snelheid is geboden ivm productie einde van Speedster.

Speedilibra
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Ik wil mee ik wil mee :D :D


Als ik vrij kan krijgen :? ga ik zeker mee :D



Groetjes 8) martin
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

:lol: Mag ik ook mee ? :lol:
Gebruikersavatar
damnedt
Actief lid
Berichten: 308
Lid geworden op: 02 dec 2004 22:11

Wil wel mee, maar wanneer !

Bericht door damnedt »

Ik wil wel mee. Kan ik mogelijk nog mooie foto´s maken voor het te laat is. Dat de productie op zou gaan houden had ik wel verwacht.
Komt omdat ze in Amerika niet mogen worden verkocht, anders hadden ze er misschien ook wel meer dan 100.000 gemaakt.
Hoever staat het nu met de productie, 10.000 ???
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Ben ik ook wel benieuwd naar, want aantal wil opel nederland niet door geven net als hoeveel er in nederland op naam staan.

Gr. 8) martin.
Gebruikersavatar
blue speedster
Lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 dec 2004 14:16
Locatie: gelderland

Bericht door blue speedster »

binnenkort krijg ik mijn nieuwe speedster, misschien is aan het nummer
te zien hoeveelste productienummer het is.

blue speedster :lol:
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Is dit wellicht te combineren met een lotus training? Lijkt me ook zeer cool 8) .

Over wat voor korte termijn praten we over weken of maanden?
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Ik wil ook graag mee.

De productie van het huidige model stopt in september 2005. Er wordt gesproken over een opvolger dus wie weet kunnen we daarna nog een keer voor het nieuwe model. Volgens mij zit de productie ergens rond de 6.500 stuks tot op heden.

Ik ben in 2001 ook geweest toen net de productie van de Speedster op gang was gekomen.

Foto's maken mocht toen niet, je moet alles bij de receptie inleveren.

Ik heb nog wel een goed adres om te overnachten. Het is vrij eenvoudig maar je kan je auto op eigen terrein naast je kamer parkeren.

En ik heb nog een route die Lotus gebruikt om zijn auto's te testen. Niet het circuit achter de fabriek maar een route door de omgeving en reken maar dat die leuk is.

Tevens heb ik nog wat leuke adressen in de omgeving om te bezoeken zoals het TVR dealerschap van ex F1 coreur Martin Brundle.

HJ
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

count me in!

Zeker als we kunnen combineren met een specifieke speedster / elise gerichte rijtrainig en een leuke route erheen en in de omgeving, lijkt mij dit een fantastische activiteit.

Maarten
Pous
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2004 20:04
Locatie: oosterhout
Contacteer:

Bericht door Pous »

Wil graag mee naar Lotus.
Ik kan via de importeur Opel Benelux eventueel vragen of zij hier iets in kunnen betekenen.
Zag op de website van Lotus www.grouplotus.com/cars/ dat fabrieksbezoeken alleen op woensdag plaats vinden en 20 pond per persoon kosten.

Pous
Oosterhout
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Welkom, Peter :D
Ik kan via de importeur Opel Benelux eventueel vragen of zij hier iets in kunnen betekenen
Ik weet niet wat speedilibra voor contacten heeft. Maar zo te zien aan de reacties hier lijkt me dat een goed plan belangstelling is er genoeg! Wellicht kun je ook vragen of een drivers training te combineren is met een fabrieksbezoek.
speedilibra
Nieuw lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 dec 2004 23:00

Bericht door speedilibra »

Gezien de reacties lijkt mij dat er voldoende belangstelling is.

Eerste contacten met Engeland zijn al gelegd (intern Opel NL). Engeland wil graag weten welke periode.

Mijn voorstel is om dit in het voorjaar te doen bijvoorbeeld eind maart, begin april.

Ik ga alvast een aantal data doorgeven en vragen of training mogelijk te combineren is.

Binnenkort meer.

Speedilibra
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Waar zit de Lotus fabriek en hoeveel km rijden is het ongeveer? Is een ferry het handigst dan of is de trein aan te bevelen?
Ik hoor het wel.

M.
Afbeelding
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Maik schreef:Waar zit de Lotus fabriek en hoeveel km rijden is het ongeveer? Is een ferry het handigst dan of is de trein aan te bevelen?
Ik hoor het wel.
Lotus zit in Hethel, Norwich. Niet zo heel ver rijden. Ben er samen met Arno geweest voor de driver training op het fabriekscircuit. We zijn zelf met de boot gegaan, is wel relaxed vind ik zelf.

http://www.verboom.net/div/lotus-training/index_nl.html

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Vertrek vanuit Hoek van Holland met de boot naar Harwich. Vanuit Harwich binnendoor naar Norwich. Volgende dag fabrieksbezoek en de 3e dag via een omweg door midden Engeland weer terug naar Harwich.
Boottocht van ca 4 uur. Idee?
Gesloten