Meeting 13,14 en 15 mei

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Meeting 13,14 en 15 mei

Bericht door markv »

Goed, ik heb nu al twee keer een email gekregen van deze persoon, maar ik lijk hem te kunnen overhalen om het bericht zelf op het forum te plaatsen. Dus bij deze even een copy&paste van zijn email. Let op, het heeft geen nu naar mij te antwoorden of om vragen te stellen, neem aub direct contact op met hem.
Hallo, mijn naam is Kurt Michiels en ben ook een trotse eigenaar van een speedster. Ik ben wel lid van opeldriversbelgium en wil je iets vragen. Wij geven een meeting op 13,14 en 15 mei en we zouden het op prijs stellen indien jullie met de club bij ons op bezoek zouden komen. We hebben het ook gevraagd aan de belgische speedsterclub. We zouden dan 3 bekers voorzien voor de speedsters. We zijn bekend voor de tofste en leukste club van belgie en het is alleen voor opelrijders. De plaats van de meeting is in lochristi.. Graag zouden we een berichtje krijgen indien jullie geinterresseerd zijn. Indien je nog informatie wilt kan je altijd ons website bezoeken en dat is www.opeldriversbelgium.tk of je kan ook bellen naar het nr 0479641408 of 093283892 .

Veel speedstergroetjes kurt
C30-94@0.55bar
Plaats reactie