Bijeenkomsten
Bijeenkomsten
Is het misschien een idee, om bijv de eerste zondag van de maand een
bijeenkomst te houden? Ik bedoel zoiets als in Heiden. daar komen ze de
tweede zondag bij elkaar.En dan ergens in het midden van het land.
groetjes jans
bijeenkomst te houden? Ik bedoel zoiets als in Heiden. daar komen ze de
tweede zondag bij elkaar.En dan ergens in het midden van het land.
groetjes jans
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Een soort stamkroeg / hangplek waar we lekker over Speedsters en andere zaken kunnen kletsen. Maar waar?
Centraal in Nederland betekent ergens in de omgeving van Amersfoort. Kent iemand daar een geschikt restaurant met voldoende parkeerruimte en uitdagende weggetjes in de direkte omgeving. Of een Opel-dealer met affiniteit met de Speedster waar we elke maand welkom zijn ....
SteV6
Centraal in Nederland betekent ergens in de omgeving van Amersfoort. Kent iemand daar een geschikt restaurant met voldoende parkeerruimte en uitdagende weggetjes in de direkte omgeving. Of een Opel-dealer met affiniteit met de Speedster waar we elke maand welkom zijn ....
SteV6
S4 Avant
Met de porsche club zaten we dan hier en dan daar.je kunt elke keer naarSteV6 schreef:Een soort stamkroeg / hangplek waar we lekker over Speedsters en andere zaken kunnen kletsen. Maar waar?
SteV6
hetzelfde gaan of elke keer ergens anders.Volgens mij ben je altijd en overal welkom.Hier hoef je volgens mij niet voor af te spreken,of je moet
met alle leden komen.
jans
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Een tweede seat-mini-meeting kan je er niet van maken hoor Stephan!SteV6 schreef:Een soort stamkroeg / hangplek waar we lekker over Speedsters en andere zaken kunnen kletsen. Maar waar?
SteV6

Ik vind het ook een leuk idee. Vooral leuk voor in de zomermaanden.
Ik voel dan zelf ook wel iets voor een zaterdag, en dan in de namiddag, overgaand in de avond.... In een zomeravondzonnetje lullen over auto's en minder belangrijke dingen in het leven.... heerlijk

Maar een zondag is mij ook prima.
Wie organiseert de eerste?! (Organiseren betekent volgens mij: prik een datum, plek en tijd en klaar is klara

gr.
Maikel

Ik heb gebeld met het slot zeist, Ze willen graag weten om hoeveel auto's het ongeveer gaat. en als het rond juni is kan het alleen op zondag.
De gemeente komt ook even op onze site kijken, ze willen graag weten wat voor een club wij zijn. Over kosten weet ik nog even niks, maar het is wel een hele mooie lokatie zie www.slotzeist.nl
Martin van Dijk
De gemeente komt ook even op onze site kijken, ze willen graag weten wat voor een club wij zijn. Over kosten weet ik nog even niks, maar het is wel een hele mooie lokatie zie www.slotzeist.nl
Martin van Dijk
prima locatie & prima agenda
Beste Martin,
Slot Zeist is, natuurlijk, een prima & fotogenieke locatie
Een zondag in juni 'past' ook nog eens in mijn agenda, zoals die er nu uitziet.
En de Gemeente Zeist
Die mag best eens een blik werpen
Ik ben benieuwd, Succes
Slot Zeist is, natuurlijk, een prima & fotogenieke locatie

Een zondag in juni 'past' ook nog eens in mijn agenda, zoals die er nu uitziet.
En de Gemeente Zeist

Ik ben benieuwd, Succes