betaalbare mercedes slk

Je auto te koop aanbieden.
Gesloten
Philip
Actief lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 jul 2005 11:23
Locatie: brakel-belgie

betaalbare mercedes slk

Bericht door Philip »

hallo,
nog even een berichtje vanuit België ...
over een week of twee zag ik mijn speedster 2.2i bij mij thuis vertrekken naar de regio Luik alwaar de nieuwe eigenaar er het mooie weer zal maken met de silverwing.
ikzelf ben met echtgenote op het autosalon van brussel een nieuwe wagen gaan kopen, is golf TDI geworden, geen speedster uiteraard maar de 17duimsvelgen en de luwe maken toch veel goed! Alhoewel een speedster vergeten is niet makkelijk.
Reden van mijn berichtje is het feit dat mijn schoonbroer dit weekend de hof kwam oprijden met een Chrysler Crossfire, 3.2 V6motor, 241PK, Tiptronic automaat, electrisch open dak, 255banden achteraan, vleugel die automatisch openklapt boven de 60 per uur, fenomenale wagen voor om en bij de 30.000 EURO;
het fenomenale geluid van de 3.2 V6 , toch iets wat ik bij mijn speedster mankeerde, ik mocht het vandaag live meemaken.
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

De Crossfire is in de basis de oude SLK. Ik vind het een leuke auto maar de wegligging komt echt niet in de buurt van de Speedster en ik kan het weten want mijn vorige auto was een SLK.
Uitlaatsound is misschien wel vetter maar.....
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Gerard schreef:De Crossfire is in de basis de oude SLK. Ik vind het een leuke auto maar de wegligging komt echt niet in de buurt van de Speedster en ik kan het weten want mijn vorige auto was een SLK.
Uitlaatsound is misschien wel vetter maar.....
Ik heb er ook één gehad en een SLK is SLAAPVERWEKKEND !!!
Philip
Actief lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 jul 2005 11:23
Locatie: brakel-belgie

Bericht door Philip »

slaapverwekkend, amai ... moet je toch eens in een crossfire binnenstappen; ik reed ooit met een corvette, ik moet zeggen, het is geen corvette maar het komt heel dicht in de buurt.
sound maakt deel uit dat het impressionant karakter van een wagen, en inderdaad hij produceert 'EEN VETTE SOUND' ...
wegligging? niets op aan te merken, noch op de wegligging van de speedster maar zeer zeker ook niets op die van de crossfire...
mvg
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

HET IS APPELS MET PEREN VERGELIJKEN!!! :? gr.Wilbert
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

Doe ik wel vaker op de markt. :lol:
Heeft alleen nog pet met nr:0672
Gesloten