He wat gebeurt daar?

Je auto te koop aanbieden.
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Een standaard STi VII zoals jij gehad hebt Nico is standaard inderdaad "prut" En een standaard EVO (VI) kan mij ook niet meer bekoren.

De aanstaande STi zal (uit voorzorg) een andere turbo krijgen, En hooguit een set andere remmen op termijn.
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
patrick.
Nieuw lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 jan 2005 14:41

Bericht door patrick. »

stef666 schreef:Of hij echt véél beter rijd weet ik niet Maik, Deze heeft wel 2 deuren minder en zal dus nog een stukje stijver zijn.
Maar exclusief is hij wel, Er zijn er op dit moment 0 in Nederland.
:shock: Of dat zo is.......Van een 3 deurs uitvoering zijn er meerdere, dagelijks rijdt ik voor mijn werk door het kleine dorpje diepenheim ( Twente ) daar staat net buiten de bebouwde kom een 3 deurs Impreza in het zilvergrijs metallic met nederlands kenteken. Juist vanwege de 3 deurs uitvoering viel hij mij elke keer op, in het verleden helemaal hotel de botel geweest van de 555 uitvoering, zodoende altijd nog effies kijken als ik een impreza turbo zie.

Neemt niet weg dat het waarschijnlijk een standaard turbo is en misschien niet vergelijkbaar met de impreza waar jij mee bezig bent, in ieder geval een dijk van een auto :!: succes met de plannen, mocht ik een keer mijn camera bij me hebben dan zal ik er een foto van schieten.

Groeten van patrick die heel erg gek is van z'n 993 :wink:
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Inderdaad is er in ieder geval 1 op NL kenteken en nog met links stuur ook. Dit laatste is door de eigenaar gedaan. Hij heeft ooit in een tijdschrift gestaan en hij heeft ook te koop gestaan.
Lotus Elise S2
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1130
Lid geworden op: 03 jun 2005 19:08

Bericht door stef666 »

Er staan er 3 in Nederland op kenteken. Een witte STi VI Type R (ex Andre de Wolf) Een steelblue STi V Type R (Chantal een tandarts uit Den Haag) En een zilveren STi IV Type R (eigenaar onbekend) Al deze auto's zijn idd omgebouwd naar LHD. Die witte komt bij Prodrive UK vandaan, En is bij Niba omgebouwd, Totale "projectje" heeft FL150.000 gekost :shock:

En die ene in dat tijdschrift was geen 2 deurs, Dat was een look á like van Robert Hartkorn (Vroegere eigenaar Niba Den Haag)

Ze zijn (gelukkig) geen van allen WRC V-ltd. 8) (dáár zijn er dus 0 van :wink: )
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
#0731
Gesloten