ook nieuw hier!!

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
sandro
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 feb 2005 21:24
Locatie: amstelveen
Contacteer:

ook nieuw hier!!

Bericht door sandro »

Hallo allemaal,

Ik ben sandro.26 jaartjes jong en woonachtig in het altijd gezellige Nes aan de Amstel.Ik ben werkzaam als monteur bij de OPEL in Amstelveen en doe dit inmiddels al een jaar of 5 met veel plezier.
Ik ben zelf niet in het bezit van een speedster(ik rijd opel corsa met eind dit jaar een 2 liter 16v blok erin)maar mag er zo heel af en toe graag aan sleutelen.Laatst remblokken voor en achter vervangen in de beun en een setje velgen opnieuw gespoten in zwart metallic(Volvo style).Dit allemaal aan de SPEEDSTER van Frank uit Amstelveen(zilver/grijze).
Ik heb nu al gemerkt dat er bij de speedsterrijders veel informatie beschikbaar is en soms wel meer als dat wij zelf bij de dealer hebben want deze informatie die wij hebben is ronduit slecht te noemen.Ik zal binnekort even wat foto`s plaatsen van de gespoten velgen.Tot zover even mijn introductie.

Mvg Sandro
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Welkom! Monteurs die graag sleutelen zijn de monteurs die ik het liefste mijn auto's laat onderhouden.

Leuk ( :? ) om te lezen dat je bevestigd wat ik al heel lang vermoedde, namelijk dat de dealers slecht
op de hoogte gebracht worden door Opel zelf :shock: . Jammer dat het zo moet gaan .... maar gelukkig hebben we internet.

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Martin
Mega lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:14
Locatie: Noorden

Bericht door Martin »

Welkom Sandro,

Altijd handig een monteur op de forum :P .


Gr, 8) Martin
Gebruikersavatar
blue speedster
Lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 dec 2004 14:16
Locatie: gelderland

Bericht door blue speedster »

Welkom Sandro,

Fijn om een echter monteur in ons midden het hebben

met vr. gr.

Bleu Speedster :P
sandro
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 feb 2005 21:24
Locatie: amstelveen
Contacteer:

Bericht door sandro »

Een ander iets waar ik me mee bezig houd zijn mini`s.Dit doe ik samen met mijn broertje.Dit zijn 2 mini`s welke we samen helemaal opnieuw heb opgebouwd.De cabrio is compleet gerestaureerd en die rode is deels gerestaureerd en is nog niet helemaal af.Daaronder een foto van een gespoten SPEEDSTER velg.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Dan vind je het volgende filmpje vast erg leuk (of je kent 'm al):

http://tom.kat.free.fr/mini.wmv

SteV6
S4 Avant
Plaats reactie