Voor de vliegtuiggekken onder ons, het schijnt dat op het oude North Weals Airfield net boven Londen een nieuwe straaljager getest wordt. Toevallig een filmpje gevonden op internet waar het geluid op te horen is (zet hem wel hard), maar het vliegtuig is nergens te zien
Er zat inderdaad een recht stukje in het circuitje, en voor de rest lekkere 2de versnelling bochtjes, daar kon je heerlijk met de balans van de speedster spelen!
Het was een erg geslaagde training, en geleerd dat je beter met 1 vinger kan sturen dan met 10
Het was fabelachtig fantastisch geweldig spannend en LEUK voorbeeld;maak snelheid tot 130km leg 1 vinger bovenop je stuur en stuur de bocht in dan zie je wat je stuur doet en de bocht haal je gewoon , makkelijker dan dat je stuur heel krampachtig vast houd.Jammer dat het eind van de dag een anti-climax was.O ja de Speedster staat bij de dealer.Kreeg bij thuiskomst de kofferbak niet open leuk met je huissleutels erin Maar wij hebben een paar leuke dagen gehad.Er zit teveel in mijn kop om te kunnen gaan slapen.22 april zandvoort word nu voor mij ook leuk
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``
De kofferklep was de dag erna, Piet z'n breakdown was aan het einde van de cursusdag zelf
Hij zit nog in de UK, in een mooi luxe Holliday Inn hotel, ik sprak hem net nog even.
Zijn speedster is afgesleept naar een dealer in de buurt. De bedrading naar de gasklep schijnt niet in orde te zijn (heeft niets met de compressor ombouw te maken), ze (die engelse dealer) zijn nu de hele bedrading aan het doormeten. Gelukkig gebeurde het pas een uur voor het einde.... Hopelijk kan Piet vanavond weer samen met zijn speedster op de boot naar Hoek van Holland.
Toen knallen op het vliegveld.
Daarna wachten op de AA (Engelse ANWB)
De dag daarna het overblijfsel weer in de rij om de veerboot op te gaan (Maarten is die dag bij Piet gebleven). Als je goed kijkt zie je in onze rij een Marcos TSO staan (ook wel een leuk dingetje Marcel ), 1 na laatste auto.