Kleine binnenspiegel op de plek van de ouwe

Weetjes en tips voor onze auto.
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

Hoi Pascal,

Ik heb je een mailtje gestuurd, met de vraag voor een spiegel met hetzelfde steuntje als die van jouw.

Ben benieuwd,
Maarten
Gebruikersavatar
Maarten
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1134
Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
Locatie: Noord-Brabant Oost

Bericht door Maarten »

Afgelopen week de spiegel van Pascal gemonteerd en hij is precies zoals ik hem wilde hebben, ik zie nog net de randjes van de hoofdsteun (en niet meer het achstige gezicht van de bijrijd(st)er) en hij zit ook nog stevig gemonteerd met het blokje dat Pascal gefabriekt heeft.

Ik heb ook een tijdje zonder binnenspiegel gereden, maar deze kleine is voor mij een veel beter opossing en hij neemt maar weinig van mijn zicht weg !

Bedankt Pascal !

Maarten
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

Nou, ik heb eindelijk ook een andere spiegel erop. Lijkt tot nu toe wel goed te werken, niet zo mini als de andere spiegels maar wel stuk kleiner.

http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Vakwerk, netjes man!! 8)
Gebruikersavatar
marcel85
Mega lid
Berichten: 597
Lid geworden op: 16 jan 2006 16:41
Locatie: Winterswijk

Bericht door marcel85 »

markv schreef:Nou, ik heb eindelijk ook een andere spiegel erop. Lijkt tot nu toe wel goed te werken, niet zo mini als de andere spiegels maar wel stuk kleiner.

http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html

Mark
en weer keurig met foto's en uitleg he :wink:

SUPER :thumbup:
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Toevallig gisteren nog een Summit RV34 verstuurd naar een Speedsterrijder van het Duitse forum ... Klein en goedkoop, alleen geen anti-verblindingsstand.

Mark veel veilige kilometers met jouw nieuwe spiegel. Nu geen last meer van een overdreven dode hoek (achter de spiegel) voor auto's van rechts?

SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

SteV6 schreef:Toevallig gisteren nog een Summit RV34 verstuurd naar een Speedsterrijder van het Duitse forum ... Klein en goedkoop, alleen geen anti-verblindingsstand.

Mark veel veilige kilometers met jouw nieuwe spiegel. Nu geen last meer van een overdreven dode hoek (achter de spiegel) voor auto's van rechts?
Ik heb er nog niet veel mee gereden, maar zo te merken is dit in iedergeval een stuk beter. Natuurlijk zou nog kleiner beter zijn, maar ik wil geen spiegel zonder anti-verblindingsstand. Dat gebruik ik (helaas) ontzettend vaak..

Mark
C30-94@0.55bar
Gebruikersavatar
Pascal
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1525
Lid geworden op: 03 jan 2005 14:30
Locatie: Hoogerheide

Bericht door Pascal »

Mooi werk Mark, zo heeft ieder zijn oplossing voor een spiegel bevestiging,

Hoe meer dingen we zelf aan onze speedster kunnen veranderen des te beter word ie. en kunnen mede speedster gebruikers weer ideen op doen.

Gr. Pascal
Plaats reactie