Dealer Oosterhout

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Speedfreak
Mega lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 27 mar 2006 20:09
Contacteer:

Dealer Oosterhout

Bericht door Speedfreak »

Vandaag na wat vervelende zaken bij mijn Opel dealer in Den-Bosch (men wil de modificatie aan de distributieketting niet uitvoeren) maar even langs de door jullie zo geprezen dealer in Oosterhout gereden. Nou, mijn auto is voortaan in Oosterhout te vinden voor onderhoud ed.! Hele goede service en kennis van zaken! Niet een mannetje die in 2000 2 dagen cursus heeft gehad bij Opel maar iemand (Edwin?) die de auto HELEMAAL snapt. Even in de werkplaats geweest, auto van Piet stond er nog.... en ik heb nog even heel wat vraagjes over de speedster kunnen stellen.

Kom er zeker terug!
:D :D
Dimitri.
#0708
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Een garage is zo goed als zijn monteur en ik ben dik tevreden met Edwin.

Je hebt toch wel iets aardig gezegd tegen mijn auto? :wink:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Zelf heb ik ook niks dan goede ervaringen op Oosterhout, ook garantieklusjes deden ze echt alles voor je :!:

Edwin is echt een speedsterkenner, heb je veel aan en is nog een gezellige gozer ook :lol:
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Volgens mij de enige die dat zo voor elkaar heeft!! 8)
Gebruikersavatar
bassie
Actief lid
Berichten: 215
Lid geworden op: 01 jun 2005 14:04
Locatie: Arnhem

Bericht door bassie »

Vorige maand ook een bezoekje gebracht aan Oosterhout ivm terugroepactie Opel.
Ze hebben de ABS, voorste remklauwen (kunnen problemen optreden bij extreem sportief gebruik) en de airbag ( mogelijke haarscheurtjes) nagekeken.
Na controle bleken alle noodzakelijke modificaties al te zijn uitgevoerd, maar nooit aangemeld.

Snelle service en goede professionele aanpak.
In ieder geval stukken beter dan de dealers die ik in mijn regio bezocht heb, waar je soms meer dan een half uur moet wachten om ''geholpen'' te worden. En dan hoor je: natuurlijk ondersteunen wij een Speedster, er staat toch Opel op ... :roll:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Bij KLM hebben ze ook gezocht naar haarscheurtjes, met als resultaat'' alle stuwardessen op staande voet ontslag :?
Gebruikersavatar
Speedfreak
Mega lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 27 mar 2006 20:09
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

Ik heb hetzelfde probleem maar dan omgedraaid.......

Mijn modificaties zijn NIET uitgevoerd maar WEL afgemeld.....

Waarschijnlijk heeft de eerste eigenaar (een Opel dealer) wel de vergoeding voor gemaakte kosten gekregen maar nooit iets gedaan aan de auto. Morgen komt er iemand van Opel nederland naar de dealer in Den-Bosch om o.a. dit issue te bespreken. Ik hoop er het beste van maar bij de dealer gaven ze me weinig kans dat het nog uitgevoerd ging worden ONDANKS dat het nog binnen de termijn is. Ze schrokken overigens wel dat ik aankom met ALLE informatie die ze liever voor zichzelf hadden gehouden.....! Staat daar een medewerker te stuntelen om e.e.a. te vinden dus ik zeg: vriend, als je nu gewoon kijkt in je TIS gegevens bij field remedy nummer 1532 dan zie dat ik gewoon recht op deze modificatie heb (DANK MARK V!!). Maar goed, we zien wel hoe het gaat aflopen. Ik heb er wel vertrouwen in desnoods vecht ik het aan. Simpeler kan niet: modificatie is niet gedaan, ik voldoe aan alle eisen, dus recht op modificatie of niet dan? Natuurlijk lichtten die gasten liever 3 kadett rijders op met een grote beurt dan dat ze 4 uur aan een speedster moeten werken tegen een lullige vergoeding vanuit Opel nederland..... dus de motivatie speelt volgens mij ook een rol (vandaar dat ik ook Edwin gevraagd heb e.e.a. uit te zoeken....zal me niets verbazen als het daar ineens wel kan...)

Keep you informed, tot op de 'Dummy' meeting,

Dimitri.
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Gebruikersavatar
Dirk666
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 dec 2004 23:27
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Dirk666 »

Dimitri,

Ben benieuwd hoe deze zaak afloopt.
Volgens mij heeft Opel de verplichting om alsnog de modificaties uit te voeren.
Opel zal intern de zaak op moeten lossen met de dealer die de eventuele fraude heeft gepleegd maar daar mag de consument natuurlijk nooit de dupe van worden.
Gelukkig heb ik persoonlijk gezien dat alle modificaties aan mijn speedster zijn uitgevoerd, ik zou anders slapeloze nachten krijgen als je deze wanpraktijken leest.

Groeten,

Dirk
Gebruikersavatar
Speedfreak
Mega lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 27 mar 2006 20:09
Contacteer:

Bericht door Speedfreak »

JIPPIE! :D

Edwin heeft vandaag gebeld: de dealer in Oosterhout neemt de reparatie over en ik had er al een gevoel over: geen enkel probleem met de afwikkeling!! slaap ik toch rustiger door......

V.w.b. de dealer in Den-Bosch, morgen ga ik daar langs om te vertellen dat ze een klant verloren hebben.....
LARINI POWERRRRRRR!!!!!
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Vertel ze maar dat ze door dit geintje ongeveer 224 potentiele klanten verloren hebben :evil: :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dirk666
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 05 dec 2004 23:27
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Dirk666 »

:D Mooi geregeld Dimitri :D
foxone
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:53
Locatie: Sint Philipsland

Bericht door foxone »

Over Oosterhout gesproken, ik heb afgelopen vrijdag een telefoontje gekregen vanuit Oosterhout dat er een ingenieur van Opel Nederland bezig is met onderzoek naar de alarm/deurbel kwestie (zie mijn topic daarover) :D
Wordt dus vervolgd :wink:
Groetjes Cindy
Plaats reactie