speedster turbo

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
ave
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2005 11:17

speedster turbo

Bericht door ave »

Een goede dag allemaal.

Ik ben ave en sinds kort de trotse bezitter van een speedster turbo.
Er is alleen een maar, ik heb er nog geen meter mee gereden van wegen het feit dat mijn speedster nog niet helemaal af is.
Het probleem zit hem niet in de onderdelen die zijn aanwezig alleen weet ik niet hoe de opbouw in het motorruim precies zit. Ik heb naamelijk de auto niet gedemonteerd en weet dus niet wat waar gezeten heeft.
Mijn vraag is dan ook is er een eigenaar van een speedster turbo op deze aardkloot die mij wat foto's kan bezorgen van de binnen zijde van het motorruim. Ik zou deze dan graag viz de mail ontvangen zodat ik met de zomer in aantocht net als jullie kan gaan genieten van mijn speedster.
Alvast bedankt
groeten Ave

ps email adres is boxje1@hotmail.com
sandro
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 feb 2005 21:24
Locatie: amstelveen
Contacteer:

Bericht door sandro »

Hoi,

welkom hier.Waarom ligt de motor er niet in dan?Heeft de auto schade gehad?

Mvg Sandro
Gebruikersavatar
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1513
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Bericht door Arno »

Inderdaad.. Schade-auto?

Hoe staat het mat het alu chassis? Schade is daar meestal terminaal en betekent nieuw chassis. Er mag globaal genomen nergens aan het alu worden gelast, geschroefd, etc. om delen te 'repareren'.

Helaas geldt dat ook voor de wishbone steunen aan de voorkant in het chassis die bij de meeste offset-schades voor een total-loss zorgen omdat ze er uit scheuren en da's niet reparabel.

Helaas komen er ook wel eens Elises op de tweedehandsmarkt die zijn 'gerepareerd' aan het chassis, maar daarmee levensgevaarlijke auto's zijn geworden omdat ze structureel niet meer te vertrouwen zijn.

Bye, Arno.
Plaats reactie