Goed schuren, gronden, kleurlak en 2x clearcoat. Ik heb er alle vertrouwen in. Resultaat is super. Ze hebben zelfs de binnenzijde (achter de spaken) van blanke lak voorzien om de velg eenvoudiger te kunnen reinigen. Pech voor de velgen, ik maak de binnenzijde nooit schoon. Die mag lekker zwart worden van de remstof (Maik, afblijven dus, nog een keer je met je vingers er aan komen en je krijgt een dreun). Maar voor de poetsers onder jullie, ik weet het juiste adres voor jullie velgen ...
Hendrik-Jan schreef:Toch goud geworden.
Ziet er gaaf uit. Als ze er onder zitten even een foto maken kan ik even knutselen om te kijken hoe ze onder die van mij staan.
Het is in ieder geval een schitterende kleur!!
@HJ: mooi, als jij dat doet wordt het een John Player Special ...
.. moet je ook weer gaan roken
Hendrik-Jan schreef:Toch goud geworden.
Ziet er gaaf uit. Als ze er onder zitten even een foto maken kan ik even knutselen om te kijken hoe ze onder die van mij staan.
Het is in ieder geval een schitterende kleur!!
@HJ: mooi, als jij dat doet wordt het een John Player Special ...
.. moet je ook weer gaan roken
Zo iets ja. Maar omdat hij dan op een JPS lijkt is het voor mij weer teveel Lotus.... Maar mooi is het wel.
Hmmm, goud
Vraag me af hoe dat onder Europa-blauw zou staan ? Toon eens een fotootje van je volledige wagen in profiel aub. Dan Photoshop ik ze even onder de mijne.