Dringend gezocht : 2 buigzame latjes voor Soft Top
Latjes mogelijk al verkocht.
Ik heb in het verleden een zo goed als nieuwe softtop bij Siegfried gekocht met daarbij de "latjes".
Volgens mij had hij niet zo erg veel onderdelen meer omdat ze van Duitse Speedsters kwamen met veel schade.
Hij heeft van 3 Speedsters een Turbo gemaakt van een 2.2.
Ik ben destijds de softtop en een achter velg bij hem gaan halen.
Is wel een stuk rijden maar daar in de Achterhoek is rijden echt veel leuker dan hier in het westen! Ruimte, ruimte en mooie landweggetjes met veel groen. De "latjes" zijn overigens niet erg duur bij de dealer, namelijk euro 22 a 25 per stuk. Dus dat valt nog wel mee.
Volgens mij had hij niet zo erg veel onderdelen meer omdat ze van Duitse Speedsters kwamen met veel schade.
Hij heeft van 3 Speedsters een Turbo gemaakt van een 2.2.
Ik ben destijds de softtop en een achter velg bij hem gaan halen.
Is wel een stuk rijden maar daar in de Achterhoek is rijden echt veel leuker dan hier in het westen! Ruimte, ruimte en mooie landweggetjes met veel groen. De "latjes" zijn overigens niet erg duur bij de dealer, namelijk euro 22 a 25 per stuk. Dus dat valt nog wel mee.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Reactie gehad. Een soort Mini-meeting vindt hij niets, met een paar man op zondag ochtend langskomen vindt hij geen probleem.marcel85 schreef:ja prima..
ik hoor het wel dan...
kun je gelijk voor alain die softtopstokkies vragen.
gr marcel
Dus Marcel, we maken in de loop van juli even een afspraak en kijken dan wel even of er nog meer mensen mee willen.
De datum komt dan wel op het forum te staan.
Het rommelmarkt idee koppelen we dan wel aan een andere meeting.
Lotus Elise S2
echt voor de lage prijs.
Ik kan bevestigen dat deze latjes echt maar de prijs kosten die ik noem.
Ik heb ze namelijk eerder zelf bij de Opel dealer gekocht.
Ik heb wel wat korting gekregen, de door mij betaalde prijs was 20,94 euro. Ze kosten in 2004 22,00 euro ex. 19% btw.
Het onderdeelnr. 104800292, dakboog-speedster.
Dit zijn NL prijzen. De prijs is per stuk !
Succes.
Ik heb ze namelijk eerder zelf bij de Opel dealer gekocht.
Ik heb wel wat korting gekregen, de door mij betaalde prijs was 20,94 euro. Ze kosten in 2004 22,00 euro ex. 19% btw.
Het onderdeelnr. 104800292, dakboog-speedster.
Dit zijn NL prijzen. De prijs is per stuk !
Succes.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: