diekale schreef:@Richard: ik ga eerst effe mee morgen, maar mijn voorkeur gaat uit naar Zwart, Blauw of Rood.
@van Dijk: Leuk dat ik mee mag, maar handjes thuis
Hallo diekale, Geweldig idee. Lees het een beetje laat, maar zal proberen over een half uurtje op de afgesproken plaats te zijn: wordt dus planken. Ik sta er dan met een speedster in je favoriete kleur. Je kan dus beter met mij meerrijden, heb je ook geen last van die "handjes". En wie weet, over inruilen is altijd te praten ...
Als die kale meemag in een seat mag ik wel mee in mijn leasevectraatje, of niet? Zeg kale, hoe kom je eigenlijk aan dit adres, ben je een liefhebber?
ik had de mazzel dat ik vorig jaar mee mocht rijden met van Dijk tijdens de voorjaarstocht in het Land van Maas en Waal dus vraag hem effe of je zijn auto mag lenen voor een spin als jullie in Zoetermeer zijn. Doet-ie wel....
Zo vandaag op stap geweest, van Dijk kon zijn handjes thuishouden Maar toen ik naast hem in de auto zat was het wel een kaleboel. Wel een top auto jongens. Ik kwam Iceman nog tegen, en Steven, Wilbert en van Dijk dus. Maar effe zonde dollen, ik heb een top dag gehad.
Ik kwam een blauwe Speedster NA tegen bij Lexmond om ongeveer 11.20 uur. Was hij onderweg naar Houten? Ik heb nog wel getoeterd met mijn Daf. Jullie hebben wel mooi weer voor zulke mini-meetings.
Enuh die Martin had weer een gewldige route voor ons, div stoplichten met z`n 3en opgetrokken, goeie terrassen mooi weer Steven nog met moeder en 2kl kinderen aan het toeren geweest.De Evenementen man =MARTIN zonder twijfel!!!!!!
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``