Hallo hier diekale!
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
Hou je bek over de Japanners ****Murdock schreef:Hee Van Dijk, wat doe jij in een rode Speedster? Ben je die blauwe zat?
En effe wat anders, op:
http://toyota.punt.nl/index.php?foto=tr ... ep=-1#foto
kwam ik dit logo tegen.
Wat denken ze wel niet, die spleetoog%#$*&F*ckingjapanerlovers!
ze maken daar naturlijk wel de beste motorfietsen....
De japanners kunnen betere auto's maken dan opel.
en dan nog weat als je deze al erg vindt dan heb je die andere nog niet gezien

Hier en filmpje hoe en Toyota en Opel verslaat:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... ota+Tuning
JAPANSE AUTO'S FOR LIFE.
Kreeg het volgende mailtje:
"Hallo
Ik wou effe mijn excuus aanbieden voor wat ik heb gezegd op het opel forum.
Was nogal kinderachtig ik ben nu geblokeerd dus ik kan niet meer mijn excuus aanbieden.
En ik zag dat u MSN heeft dus wou ik even mijn excuus aanbieden voor wat ik had gezegd
groeten klaazz"
Erg netjes!
"Hallo
Ik wou effe mijn excuus aanbieden voor wat ik heb gezegd op het opel forum.
Was nogal kinderachtig ik ben nu geblokeerd dus ik kan niet meer mijn excuus aanbieden.
En ik zag dat u MSN heeft dus wou ik even mijn excuus aanbieden voor wat ik had gezegd
groeten klaazz"
Erg netjes!

- stevenflappy
- Contacteer:
Jans/ Rikster hebben jullie niet een filmpje van jouw auto tegen een Japans hok..... Kunnen we deze discussie ook effe op slot gooien!!
Maar eerlijk is eerlijk: Carolla's zijn ook heel snel hoor of Starlet's of zelfs een Celica wil wel eens onder de 10 seconden duiken. Wel de T-sport anders wordt dat ook niets!!
Of een Dyna? Ben zelf ook niet een echte Opel fan hoor maar Toyota maakt momenteel echt niet veel soeps....... Dan zijn de twintops, gtc's en OPC wel wat mooier. Zo ga nu maar naar je eigen club!!
Maar eerlijk is eerlijk: Carolla's zijn ook heel snel hoor of Starlet's of zelfs een Celica wil wel eens onder de 10 seconden duiken. Wel de T-sport anders wordt dat ook niets!!
Of een Dyna? Ben zelf ook niet een echte Opel fan hoor maar Toyota maakt momenteel echt niet veel soeps....... Dan zijn de twintops, gtc's en OPC wel wat mooier. Zo ga nu maar naar je eigen club!!

- stevenflappy
- Contacteer: