remschijven en banden

Alle overige technische zaken.
Plaats reactie
Oli4
Nieuw lid
Contacteer:

remschijven en banden

Bericht door Oli4 »

Hey,

ik heb twee schijven gekocht voor de speedster, nu weet ik nietmeer of het er zijn voor vooraan of achteraan.

Weet er iemand hoe je dat kan zien. Er staan op ebay diverse remschijven voor de speedster al dan niet geperforeerd. Oorspronkelijk dacht ik achteraan originele te steken met brembo blokjes en vooraan geventileerde.

Heeft iemand hiermee ervaring of aanbevelingen?

Verder ben ik op zoek naar banden voor op de originele velgen. Nu blijkt dat er enkel de Bridgestone Potenza RE040 opkan vooraan. En dat voor de achterbanden bij Bridgestone enkel nog de RE040 of RE050 op stock staan.

Kan er mij iemand bij helpen ? :D

Oli4
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Geen probleem, passen zowel voor als achter!!

Re50 is een goede band, rijd echt goed... Re40 is de eerste montage band dus dat is ook goed

De opstelling van de remmen heb ik ook mee gereden, voor rem je het meeste dus daar moet je de beste schijven hebben!

Beste blokjes: moet je Linne150 effe een PM voor sturen, die heeft de beste remmen hier op het forum, maar ik weet de naam effe niet....
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

stevenflappy schreef:Beste blokjes: moet je Linne150 effe een PM voor sturen, die heeft de beste remmen hier op het forum, maar ik weet de naam effe niet....
Niet nodig, zijn deze:

http://www.elise-shop.com/index.php?mai ... ucts_id=67

(nee, ik heb geen aandelen...)

Maar let op, remblokjes zijn persoonlijk! Sommige mensen vinden de RS14's te aggresief aangrijpen :idea:
Afbeelding
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

En niet duur.
Plaats reactie