Ik denk dat je laatste opmerking weleens de juiste verklaring zou kunnen zijn
Als je speedy de volgende keer op de brug staat moet je maar eens even goed je draagarmen checken of die nog recht zijn...
Ook ik krijg twee nieuwe velgen. Dus van de parkeerschade ben ik ook mooi af. Jammer alleen dat mijn voorvelgen straks viezer zijn dan mijn achtervelgen. Misschien moet ik toch maar poetser worden.
ben vandaag gebeld door de dealer in Harderwijk, dat mijn velgen gecontroleerd moesten worden en of ik effe langs de dichtbijzijnde dealer wilde rijden om ze te checken, vertelde ze dat ik zelf gekeken had en de afkorting HT niet was tegen gekomen, was geen probleem zouden gelijk twee nieuwe velgen bestellen en contact opnemen voor de montage.
Ben bij deze Dealer terecht gekomen omdat de auto hier ook vandaan kwam en na de koop, heb ik de auto laten checken of hij in orde was en alle recalls gehad had.
Was toen al te spreken over deze dealer maar na vandaag nog meer.
Heeft iemand in Belgie al aan de garage gevraagd? Om dat in Brussels, ze weten er niks van...
Als iemand heeft iets officieel (document of zoeits..), dat zal de beste oplossing...
Ps: ik heb al GM in Antwerpen gebeld.. maar ze weten niks..