meten

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Plaats reactie
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

meten

Bericht door jans »

Hallo Maik

volgens Stephan moeten we een keer een paar dingen opmeten,Dan moet het wel deze week gebeuren,dinsdag gaat mijn auto weg.
Wil die kant wel opkomen.Maar je hebt kans dat je na de proefrit,
je eigen speedster inruild :mrgreen: Alhoewel Leiden is wel een klere eind
Ga je zaterdag a.s. nog naar Haafkes in Hengelo?seat meeting.

jans
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Hey Janssss,

Ik ben bang dat we dat meten voor een ander keertje moeten bewaren... Alhoewel... kijk, dit weekend gaan we met de familie een weekendje naar een huisje, gezellig samenzijn enzo :? :wink: .
Maar het is in Drenthe, dus weer een klein beetje in jullie buurt. Het is om precies te zijn in Wapserveen (wat een gat :lol: ), vlakbij Giethoorn als het goed is. Heel misschien kunnen jullie dan die kant op komen, maar dan moet ik wel eerst dat speledingetje vinden :? , hij is nog een klein beetje pleiterik.....

Misschien wordt het niets hoor, ik moet ook even goed checken wat de "aktiviteiten" dan zijn die dag, misschien dat ik namelijk niet eens even een uurtje weg kan glippen :( :wink:

gr.
Maikel
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Maik schreef:Hey Janssss,

Ik ben bang dat we dat meten voor een ander keertje moeten bewaren... Alhoewel... kijk, dit weekend gaan we met de familie een weekendje naar een huisje, gezellig samenzijn enzo :? :wink: .
Maar het is in Drenthe, dus weer een klein beetje in jullie buurt. Het is om precies te zijn in Wapserveen (wat een gat :lol: ), vlakbij Giethoorn als het goed is. Heel misschien kunnen jullie dan die kant op komen, maar dan moet ik wel eerst dat speledingetje vinden :? , hij is nog een klein beetje pleiterik.....

Misschien wordt het niets hoor, ik moet ook even goed checken wat de "aktiviteiten" dan zijn die dag, misschien dat ik namelijk niet eens even een uurtje weg kan glippen :( :wink:

gr.
Maikel
Oke ,snap het ,de afstand is 65 km van mij uit dus dat gaat nog.
Kijk maar of je er aan toe komt.Het is jou uitje :wink:


jans
Plaats reactie