Hallo,
Nieuw op deze website,
Ook nieuw plaatsgenomen in mijn Speedster ... Turbo met 240pk.
Ik genoot al volop van de Mazda MX-5 met z'n 110 pk.
200 of liever 240 pk op de achterwielen geeft inderdaad een intenser rijplezier.
Nieuwe wagen; vele vragen !!!
Op E-bay zie ik vele aanbiedingen voor spoorverbreders. Breder oogt mooier, jawel. Maar hoe beïnvloeden deze verbreders de Speedster ? Aan te raden of NIET DOEN ?
Mijn banden zijn er nog niet zo slecht aan toe (5,5 mm voor, 3,5 mm achter) maar waar moet ik naar uitkijken wanneer deze versleten zijn ?
Opnieuw standaard Bridgestone Potenza RE040 (175/55 R17 voor & 225/45 R17 achter) of bieden bredere banden betere rijeigenschappen ?
Waar kan je de beste koopjes doen ?
Dank voor nuttig tips.
Misschien ontmoeten wij elkaar wel op een treffen.
Jerry
Back to basics;
Mazda MX-5 NB-fl
Cheap, fun & reliable.
Als je op "ZOEKEN" klikt en "spoorverbreders" invult, zullen je meeste vragen beantwoord worden...
Een "cheap-ass" oplossing om onderstuur te verminderen is een set achtervelgen voor monteren. Je maakt dan montage van bredere banden mogelijk.
Maar met 240 pk zou je ook met je rechtervoet moeten kunnen corrigeren
Hi Jerry,
Ook hartelijk welkom gewenst
Als je eens in de buurt van 9150 Kruibeke komt met je karretje, ben je hierbij uitgenodigd Breng je vragenlijstje maar ineens mee
Dominique schreef:Een "cheap-ass" oplossing om onderstuur te verminderen is een set achtervelgen voor monteren. Je maakt dan montage van bredere banden mogelijk.
Cheap-ass !!!!!!!?????? best value for money zou ik willen zeggen! ik rij er nu even mee en het verschil is FANTASTISCH !!!!!