Hij heeft mamaloe ook nog.Raphael schreef:Je bent dan toch wel zo vriendelijk om hem uit de brand te helpen en zelf voor die kar te gaan staanvan dijk schreef:Zal eerder een ezelkop worden, maar wie trekt dan de karMaik schreef:Maarten, jij hebt geen bal verstand van auto's, dus jouw oordeel wordt door niemand serieus genomen.
Pipo, het siert je dat je zo eerlijk bent, maar het laat ook zien dat je niet echt snugger bent want de Don strooit nog vrolijk met paardekoppen als het moet.........?
MIJN GOD, WAT IS IE MOOI!!!!!!!!!
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Nou, ik heb dan toch mijn doel bereikt, zijnde wat pit in het topic te brengenMaik schreef:Maarten, jij hebt geen bal verstand van auto's, dus jouw oordeel wordt door niemand serieus genomen.
Pipo, het siert je dat je zo eerlijk bent, maar het laat ook zien dat je niet echt snugger bent want de Don strooit nog vrolijk met paardekoppen als het moet.........

A thing of beauty is a joy forever!
- stevenflappy
- Contacteer:
Pipo schreef:Nou, ik heb dan toch mijn doel bereikt, zijnde wat pit in het topic te brengenMaik schreef:Maarten, jij hebt geen bal verstand van auto's, dus jouw oordeel wordt door niemand serieus genomen.
Pipo, het siert je dat je zo eerlijk bent, maar het laat ook zien dat je niet echt snugger bent want de Don strooit nog vrolijk met paardekoppen als het moet.........De commentaar neem ik er wel bij

- stevenflappy
- Contacteer:
- stevenflappy
- Contacteer:
Vandaag weer effe met Jan en Marc van Lotus Amsterdam aan het klussen geweest:
- Bijlagen
-
- IMG_0641.jpg (97.54 KiB) 4973 keer bekeken
-
- IMG_0644.jpg (99.3 KiB) 4976 keer bekeken
-
- IMG_0645.jpg (81.67 KiB) 4974 keer bekeken
Laatst gewijzigd door stevenflappy op 25 okt 2006 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- stevenflappy
- Contacteer:
Ook nog even een stukje slang aan dat nippeltje laten maken waar de versnellingsbak wel eens wat olie voor je achterwiel wil achterlaten.
Ben heel erg tevreden over het resultaat, dat kachelpaneeltje is echt waanzinnig mooi en maakt het dashboard veel luxer, meer af..
Die carbonpanelen zijn echt heel mooi en passen mooi bij het carbon op de deuren!!
Stevenflappy = Happy chappy!!
Ben heel erg tevreden over het resultaat, dat kachelpaneeltje is echt waanzinnig mooi en maakt het dashboard veel luxer, meer af..
Die carbonpanelen zijn echt heel mooi en passen mooi bij het carbon op de deuren!!
Stevenflappy = Happy chappy!!
- Pipo
stevenflappy
Ziet er prachtig uit, Flap. Zijn je stuurhendels ook in carbon?
A thing of beauty is a joy forever!
- stevenflappy
- Contacteer: