Damn Gerard dat is klote . Daarom zul je mij dus niet snel op een circuit zien alhoewel het overal kan gebeuren natuurlijk . Ik hoop dat de schade nog meevalt en hopelijk ben je binnenkort weer aan het speedsterfahren Gerard
Gelukkig zo te zien aan de buitenkant niet echt een groot probleem.
En de achterkant van deze auto's kan heel wat meer hebben als de voorkant qua reparabel zijn omdat alles daar in het stalen subframe gaat die je wel evt. mag lassen en/of richten.. (in tegenstelling tot het alu chassis)
Clam is waarschijnlijk wel te repareren en als het daarnaast inderdaad alleen om een setje wishbones en een nieuwe spoortstang gaat, dan moet dit niet zo'n probleem zijn.
Altijd een dure grap natuurlijk, maar gelukkig op het eerste gezicht geen echt groot probleem.
Zeker klote voor je. Gelukkig ben jij er enkelt vanaf gekomen met een schrik en niet meer.
Hopelijk vallen de reparaties nog mee en komen er geen onverwachte dingen nog aan het licht...succes !!!
Gaat je speedy trouwens naar het Motorhuis in Leiden? Ik zal hem dan in de gaten houden voor je (ik werk ertegenover...).
Maar je weet nog wat ik je vertel had over het repareren van je clam he?
Het Scheivlak is een bocht in het Circuit Park Zandvoort. Het is een lange bocht naar rechts die snel kan worden genomen. Hij ligt in het noordoostelijk deel van het circuit, na het rechte stuk dat volgt op de Slotemakerbocht. De naam is historisch en stamt van een terreintje in de duinen.
Het Scheivlak ligt achter een duin zodat een coureur de bocht 'blind' moet insturen. Vervolgens daalt de baan sterk. Dit is daarom de snelste maar tevens moeilijkste bocht van het circuit. Na het Scheivlak volgt de Marlborobocht. Tot 1980 lagen na het Scheivlak twee korte knikken in de baan, maar vervolgens is er een chicane aangelegd om de snelheid af te remmen.
Ben Pon vloog hier tijdens de Grote Prijs van Nederland op 20 mei 1962 uit de bocht. Zijn Porsche sloeg over de kop en Pon werd uit de auto geslingerd, maar kwam er met een paar schrammen vanaf.
Net even bij mijn Speedy geweest.
Er zit gelukkig schot in de zaak, alle te vervangen onderdelen zijn binnen.
Bodywerk moet nog gespoten worden.
Ze hebben van de week ook meteen de vacuumslang vervangen en ik ben nu ook in het bezit van twee nieuwe orginele achterwielen.
Als het beschadigde wiel niet krom is wordt deze ook weer opgelapt.
Ik moet nog even afzien maar het komt allemaal weer o.k.