Fabrieksbezoek Lotus Norwich

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
bAAx
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 jan 2005 9:10
Locatie: Gent, België

eurotunnel

Bericht door bAAx »

... om een overnachtinkje uit te sparen kunnen belgische (of zuid-hollandse, wie weet?) vrinden ook zeer vroeg de 14e met eurotunnel opreizen..

bvb zo iets

depart at Calais/Coquelles
you must check-in by
depart at
arrive Folkestone on Thursday 14 April 2005
04:58
05:28
05:03

Return Folkestone
you must check-in by
depart at
arrive Calais/Coquelles on Saturday 16 April 2005
18:03
18:33
20:08

hiervoor betaal je 166€ :)

wel langer rijden, én langsheen londen..

iemand zin? :)

sluu

axel
Gebruikersavatar
Dutch Boy
Actief lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:42
Locatie: Nbrrrrrr
Contacteer:

programma bekend

Bericht door Dutch Boy »

Goed idee Axel,

Vanuit mijn woonplaats in Nl. is de Tunnel ook een goede optie (ik 'gebruikte' 'm al vaker) en de reis naar LOTUS WORKS duurt in principe even lang maar nu koos ik toch maar voor een nachtelijke overtocht (2x), dan kan ik in de tussentijd uitrusten :lol:

Overigens, Speedilibra heeft inmiddels ook een programma rondgestuurd aan degenen die serieus interesse toonden, wellicht dat dit hier ook nog verschijnt. Mocht je nu (nog) niets ontvangen hebben en toch serieus de overtocht willen maken :wink: dan kun je wellicht al vast een persoonlijk bericht sturen aan Speedilibra :!:

Cheers 8)
Gebruikersavatar
bAAx
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 jan 2005 9:10
Locatie: Gent, België

Bericht door bAAx »

thx dutchboy!

ik zal eens zien of ik HvH haal.. ik zou eigenlijk ook graag liever in konvooi rijden ;) :)

slu!
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

wie en wanneer

Bericht door linne150 »

SPEEDTER rijders,ik vind het wat stil rond onze reis naar Hethel.Kunnen we niet voor de gezelligheid even melden welke datum,hoe laat en met wat we naar de overkant gaan.ikzelf vertrek op 13-3 om 7.20 vanuit H.vH met de HSS.Vrijdag 15-3 ga ik weer terug .Ikga zaterdag 16-3 naar open dag bij LOTUS Lochem .En 17-3 naar lelystad Prodrive. DRUK,DRUK,DRUK.Lachen Man. Vr.Groet. :D linne150
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

foutjje,bedankt.

Bericht door linne150 »

Maak van alle 3 een 4 .Eerste paasdag met griep ik ga terug naar me mandje.lachen man :oops: linne150.
Gebruikersavatar
Dutch Boy
Actief lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:42
Locatie: Nbrrrrrr
Contacteer:

13/04 - 14/04

Bericht door Dutch Boy »

Hi Linne,

'Pas als de bus vertrekt weet je wie er werkelijk inzit' en dat geldt nu blijkbaar ook. Van Speedilibra begrijp ik dat de opkomst tegenvalt en dat ondanks het feit dat dit waarschijnlijk een historisch bezoek wordt omdat 'onze' Speedy uit productie gaat; maar dit terzijde. (NB: LOTUS Is op de hoogte en heeft zelf haar prijs aangepast.... knap hoor :lol: kunnen we in beperkt gezelschap wellicht toch een 'Dutch Impression' achterlaten :twisted: )

Wat mij betreft, ik ga 'heen en weer': heen 13/04 's avonds en terug 14/04 's avonds. 'Verkeer en Weder dienende' ben ik (zelfs) op tijd a/d Potash Lane :shock:

See you at LOTUS :!:
Gebruikersavatar
bAAx
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 jan 2005 9:10
Locatie: Gent, België

Bericht door bAAx »

hello ..

ik ga dan toch maar door de tunnel op 14 des ochtends

en kom de 16e terug, zoals hoger aangegeven..

zeg speedilibra, heeft lotus nu al bevestigd eigenlijk.. ik zou mijn ticket willen boeken :)

sluu

axel
Gebruikersavatar
Dutch Boy
Actief lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:42
Locatie: Nbrrrrrr
Contacteer:

rechtstreeks bericht

Bericht door Dutch Boy »

Beste Axel,
Waarschijnlijk is het verstandig om ook een pb (persoonlijk bericht) aan Speedilibra te sturen :idea:
Wat ik van hem weet is dat het voor 99% zeker is (nog niet iedereen deed zijn / haar 'aanbetaling'); voor mij toch voldoende reden om te gaan :!:
See you at LOTUS :lol:
Plaats reactie